در پی صعود مقتدرانه تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار به لیگ برتر این رشته، مدیرعامل پتروشیمی مکران که در این دوره از مسابقات به عنوان حامی مالی از این تیم حمایت نموده، پیام تبریکی صادر نمود.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ 21 October 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، متن پیام علیرضا منیری ابیانه بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

صعود غرور آفرین تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار به لیگ برتر این رشته را به اعضای سخت‌کوش تیم فوتبال ساحلی مکران، مردم ورزش‌دوست چابهار و بلوچ‌های همیشه سربلند تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و برنامه‌ریزی بی‌وقفه مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران ورزش منطقه آزاد و حمایت بی‌دریغ مردم به دست آمد و بار دیگر نشان داد که همدلی و هم افزایی می‌تواند در همه عرصه‌ها، ما را به قله‌های پیروزی و پیشرفت رهنمون سازد و نوید دهنده صبح ظفر است در پس تمام جهد و کوشش‌هایی است که در بی‌خبری و گاها مخالفت‌های دیگران صورت می‌گیرد.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ساحلی، از حضور در کنار شما عزیزان به خود میبالم و خوشحالم که خانواده‌ی پتروشیمی مکران نیز سهمی در این پیروزی و صعود مقتدرانه داشته است و امیدوارم این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور عزت‌مندانه و مقتدرانه چابهار در سایر عرصه‌های ملی و منطقه‌ای باشد.

علیرضا منیری ابیانه
مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار