منطقه آزاد چابهار هم به لحاظ لجستیکی و هم به لحاظ ترانزیت یکی از نقاط بسیار مهم در بحث تنها بندر اقیانوسی و پایتخت دریایی کشور به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ 16 December 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور با تاکید بر اینکه جهش اقتصادی منطقه آزاد چابهار ، هدف گذاری شده است، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های سواحل مکُران بیشترین بهره وری اقتصادی را داشته باشیم.

سعید محمد روز پنجشنبه هم زمان با سفر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور بهاز منطقه آزاد چابهار داشت به خبرنگاران گفت: منطقه آزاد چابهار هم به لحاظ لجستیکی و هم به لحاظ ترانزیت یکی از نقاط بسیار مهم در بحث تنها بندر اقیانوسی و پایتخت دریایی کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: باید از این ظرفیت‌ها حداکثر استفاده را ببریم چراکه ما ظرفیت توسعه زمینی و دریایی را هم با پاکستان داریم که می‌توانیم پاکستان را یکی از کشورهایی با صادراتی بالا در نظر بگیریم.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور گفت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهایی که مشغول کار اقتصادی در این مجموعه هستند بتوانیم جهش اقتصادی را در منطقه چابهار رقم بزنیم.

به گفته وی، باید در کنار این کاراها توجه ویژه‌ای به وضعیت مردم چابهار هم داشته باشیم و برنامه‌هایی را برای رفاه بیشتر مردم چابهار خصوصا در بحث حاشیه‌نشینی خواهیم داشت و در همین سفر تصمیماتی در راستای مسایل موجود اتخاذ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار