وزیر کشور به همراه استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس سازمان هلال احمر و نمایندگان استانی از نزدیک و به صورت میدانی در جریان آخرین وضعیت سیل زدگان شهر کنارک قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 05 January 2022

 

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، دکتر احمد وحیدی که امروز با بررسی وضعیت مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان عازم شهر کنارک شده بود به صورت میدانی و حضوری از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید به عمل آورد.
وزیر کشور با حضور در مناطق سیل زده از نزدیک در جریان دغدغه ها، مشکلات و خواسته های هم وطنان سیل زده در شهر کنارک قرار گرفت.

وزیر کشور در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره با آسیب‌دیدگان، روند خدمات‌رسانی و امدادرسانی به اهالی کُنارک را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

احمد وحیدی امروز چهارشنبه به سیستان و بلوچستان سفر کرد و در فرودگاه کُنارک مورد استقبال حسین مدرس خیابانی استاندار، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق کشور و جمعی از مسوولان قرار گرفت.

در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان، بیشترین تمرکز بارش‌های باران در شهرستان کُنارک بوده و بسیاری از محله‌های قدیمی، منازل مسکونی و معابر این شهر دچار آبگرفتگی شدید و خسارت شده‌اند.

گروه‌های مختلفی از شهرداری‌های تهران، مشهد، شیراز، کرمان، شرکت آب و فاضلاب، شهرداری کُنارک، گروه‌های جهادی و نیروهای امدادی، نظامی و انتظامی از ساعات اولیه بارندگی در شهرهای جنوبی استان حضور دارند و بخش قابل توجهی از آب معابر و منازل تخلیه شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

همچنین ظهر امروز محموله‌های امدادی نیروی هوایی ارتش و هلال احمر، برای کمک به مردم سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان با سه فروند هواپیمای سی_۱۳۰ و یک فروند بوئینگ ۷۴۷، از پایگاه شکاری شهید لشکری به کُنارک ارسال شد.

طی روزهای اخیر بیش از ۳۳۰ میلی‌متر بارندگی در کُنارک ثبت شده و بسیاری از مردم، این میزان بارندگی را طی ۲۰ سال اخیر بی‌سابقه عنوان می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار