کد خبر: ۱۰۲۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 05 January 2022

 

امضای رهبر معظم انقلاب بر کفن سردار سلیمانی

برای نخستین بار تصویری از امضای رهبر معظم انقلاب بر کفن شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

برای نخستین بار تصویری از "امضای شهادت" رهبر معظم انقلاب بر کفن شهید حاج قاسم سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

این تصویر دقایقی پیش برای اولین بار توسط بنیاد مکتب حاج قاسم؛ حفظ و نشر آثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.

آیت‌الله جوادی آملی از دیگر افرادی است که سردار سلیمانی با ارائه کفن خود به ایشان در خواست "امضای شهادت" کرده بود.

امام صادق(ع) درباره گواهی 40 نفر از مؤمنان بر جنازه مؤمن می‌فرماید: «هرگاه مؤمنى از دنیا برود، 40 نفر از مؤمنان بر جنازه او حضور یافته و بگویند: "اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْراً وَ أَنْتَ أَعْلَمُ بِهِ مِنَّا؛ بار خدایا! ما جز خیر و خوبى چیزى از او نمی‌دانیم و تو نسبت به او از ما داناترى"، خداوند تبارک و تعالى فرماید: من گواهی‌هاى شما را بر خوبى او پذیرفتم و او را در مورد آنچه که خود می‌دانم و شما از آن بی‌خبرید آمرزیدم.»
امضای مؤمنان بر کفن اموات عرفاً نوعی از همین گواهی و برگرفته از آن است.

سردار سلیمانی فرمانده غیور ایرانی است که منطقه خاورمیانه را با همکاری جبهه مقاومت در عراق، سوریه و لبنان از لوث وجود گروه تروریستی داعش پاک کرد.

پیش از این برخی از مقامات آمریکایی از جمله هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ به تأسیس داعش توسط دولت آمریکا اذعان کرده‌اند.

سردار سلیمانی در نیمه‌شب 13 دی‌ماه سال 1398 در حالی که به دعوت رسمی دولت قانونی عراق به این کشور سفر کرده بود، هنگام خروج از فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی المهندس فرمانده غیور جبهه مقاومت عراق، به دستور دونالد ترامپ و توسط موشک شلیک شده از پهپاد ارتش تروریستی آمریکا به خودروی حامل آنها به شهادت رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار