کد خبر: ۱۰۳۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴ 21 March 2022

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تمامی رده‌های انتظامی و راهور این استان برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

سردار احمد طاهری روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: با برنامه‌ریزی دقیق مجموعه انتظامی سیستان و بلوچستان که از مدت‌ها قبل صورت گرفته و همچنین با همدلی و تعامل خوبی که بین تمامی دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدمات رسانی استان برقرار بوده تمهیدات ویژه‌ای برای تأمین امنیت مردم و خدمت‌رسانی به آن‌ها در ایام نوروز اندیشیده شده است.
وی افزود: در نوروز امسال مجموعه فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با آمادگی کامل و صد درصدی در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی خواهند بود و با حضور محسوس و نامحسوس گشت‌های انتظامی و پلیس راه، تمامی مسیرهای ارتباطی استان پوشش لازم داده خواهد شد تا مسافران نوروزی زیر چتر امنیتی و انتظامی پلیس سفری امن و ایمن را به نقاط مختلف استان داشته باند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف پلیس و همه دستگاه های امدادی و خدماتی در طرح نوروزی ضمن ارائه خدمات مطلوب به مردم، پیشگیری از وقوع حوادث و تلفات جاده‌ای و تأمین امنیت آن‌ها است و رسیدن به این مهم جز با همکاری مردم میسر نیست.
وی خاطرنشان کرد: با توجه شیوع ویروس منحوس کرونا براساس ابلاغیه که از سوی سلسله مراتب اعلام شده است، در ایام نوروز طرح کنترل هوشمند کرونا توسط پلیس راه، راهور و سایر بخش های انتظامی به اجراء گذاشته خواهد شد .
سردار طاهری گفت: با توجه به افزایش فعالیت مجرمان و سارقان در تعطیلات نوروز، شهروندان قبل از مسافرت و ترک منازل تمامی نکات امنیتی منازل خود را رعایت و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار