به گزارش ایسنا، سرهنگ «پرویز نظری» اظهار داشت: پس از کشف جسد خانمی سالخورده و مردی میانسال در روزهای ابتدایی اسفند ماه سال گذشته در حاشیه شهر کنگاور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی دریافتند جسدهای کشف شده مادر و فرزند بوده اند که ابتدا با داروی بیهوشی مسموم و سپس خفه شده اند و در ادامه ضرباتی هم با وسایل برنده به آن ها وارد شده است.

 نظری تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل یا قاتلان در محلی دیگر مرتکب جرم شده اند و سپس برای رد گم کردن، اجساد آن ها را به خارج از شهر منتقل کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کاراگاهان در ادامه تحقیقات و بازجویی های تخصصی خود به دیگر عضو خانواده مقتولان مشکوک شدند که در بازجویی ها این فرد نیز با وجود انکارهای اولیه در نهایت با توجه به شواهد و قرائن موجود به قتل مادر و برادر خود اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: این فرد در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد مادر و برادرش را با همدستی برادرزاده خود و به دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده است.

نظری در پایان با اشاره به اینکه دیگر عامل قتل مادر و فرزند کنگاوری نیز دستگیر شده است، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.