مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان برای چندمین بار از سوله های گوشت و مرغ منجمد و میوه های طرح تنظیم بازار بازدید نمود و بر روند توزیع کالاهای تنظیم بازار نظارت مستقیم نمود.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲ 24 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان، موسی عباس زاده محمودی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان برای چندمین بار از سوله های گوشت و مرغ منجمد و میوه های طرح تنظیم بازار بازدید نمود و بر روند توزیع کالاهای تنظیم بازار نظارت مستقیم نمود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: تعزیرات حکومتی با تمام توان خود در تلاش می باشد که کالاهای اساسی تنظیم بازار به دست همه اقشار جامعه برسد و دست سودجویان از بازار کوتاه شود.

وی همچنین در راستای نظارت ها و بارزسی از تمام واحد های صنفی از نانوایی های سطح شهر نیز بازدید به عمل آورد و با خبازانی که دارای تخلفات بهداشتی و صنفی بودند برخوردی جدی نمود.

عباس زاده محمودی بیان داشت: این بازرسی ها به صورت متداول خواهد بود و در همین راستا از تمام مسئولین ارگان‌های نظارتی و اجرایی خواستارم برای آرامش و رفاه مردم همچون گذشته طی اقدامی مشترک پا به کار آمده و نظارت های خود را بیشتر از قبل و با کیفیت بیشتری در سطح بازار انجام دهند.

این مقام مسئول افزود: با اضافه شدن کارآموز های شعب تعزیرات حکومتی بعنوان روسای شعب گشت سیار در اکیپ های گشت های مشترک روند بازرسی ها به صورت ویژه تر و با کیفیتتر در حال انجام می باشد.

وی در پایان خاطر نشان شد: از مردم شریف استان خواستارم در راستای شناسایی متخلفین و سودجویان سطح بازار در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تماس با سامانه ۱۳۵ این اداره کل را مطلع سازید تا کارآموزان شعب ما به همراه اکیپ بازرسی جهت بررسی موضوع به محل آمده و در صورت محرز بودن تخلف برای شخص متخلف پرونده تخلفاتی را در محل تکمیل و جهت اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار