مدیرعامل و قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌ و بلوچستان با حضور در محل امور برق ناحیه یک زاهدان از نحوه ارائه خدمات این مرکز به مردم در ایام نوروز بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹ 23 March 2022

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مهندس خلیل عوض زاده در حاشیه بازدید از مرکز دیسپاچینگ و دیدار با تیم های کشیک این امور ضمن تبریک سال جدید گفت: ۱۳۰ تیم عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌ و بلوچستان در ایام نوروز به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم شریف این استان هستند.

وی ادامه داد: پرسنل این شرکت با طراحی برنامه های پیشگیرانه و مبتنی بر فرآیند مدیریت بحران، همچون گذشته برای ارائه خدمات در تمامی شرایط، آمادگی کامل را دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به ارائه تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری اشاره کرد و افزود: هر مشترک با نصب اپلیکیشن "برق من" می‌تواند به صورت غیرحضوری از خدمات این شرکت از جمله خدمات مرتبط با ثبت خاموشی، اعلام مشکل روشنایی معابر، خاموشی‌های من، رفع خطر از تاسیسات مخاطره‌ آمیز، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق و سایر موارد بهره مند شود.

وی با بیان اینکه مرکز اتفاقات برق استان، در طول سال به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت وقوع مشکلات ناشی از قطعی برق، اتصالی خطوط بـرق ‌رسانی و هرگونه حادثه ایجاد شده به تاسیسات شبکه برق موارد را به شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع دهند تا همکاران این شرکت در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار