بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران از امروز 23 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا 26 اردیبهشت سالجاری پذیرای صنعتگران و علاقه‌مندان این حوزه است.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 13 May 2022

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران به عنوان سومین قطب پتروشیمی کشور در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران حضور یافته و به معرفی توانمندی‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته می‌پردازد.

گفتنی است در اولین روز این نمایشگاه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، مهندس اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و مهندس شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این رویداد مهم نفتی بازدید نمودند.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.
حضور بزرگ ترین طرح صنعتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه نفت تهران/ پتروشیمی مکران، نماینده استان در مهم‌ترین رویداد نفتی کشورحضور بزرگ ترین طرح صنعتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه نفت تهران/ پتروشیمی مکران، نماینده استان در مهم‌ترین رویداد نفتی کشورحضور بزرگ ترین طرح صنعتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه نفت تهران/ پتروشیمی مکران، نماینده استان در مهم‌ترین رویداد نفتی کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار