کد خبر: ۱۰۵۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 27 July 2022

 نمای بیرون هتل استقلال زاهدان

زاهدان، یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. یکی از جالب‌ترین فرهنگ‌ها و پوشش‌ها را می‌توانید در شهر زاهدان ببینید و به جاذبه‌های تاریخی این شهر مانند تالاب هامون، مسجد جامع مکی، موزه پست، مسجد شاه علی، زرنج زاهدان و موزه منطقه‌ای جنوب شرق ایران سر بزنید. البته مردم خونگرم زاهدان و مهمان‌نوازی آنها این شهر را برای گردشگران دوست‌داشتنی جلوه داده است. اگر می‌خواهید در این شهر اقامت داشته باشید باید هتل های زاهدان را بشناسید و از قیمت هتل های زاهدان باخبر باشید.

هتل جهانگردی زاهدان

اتاق 3 تخته هتل جهانگردی زاهدان

یکی از هتل های معروف زاهدان، هتل جهانگردی است. این هتل در میدان میرجاوه، خیابان جام جم بوده و مقابل بیمارستان خاتم قرار دارد. هتل جهانگردی زاهدان یکی از هتل های باسابقه ایران بوده که در سال ۱۳۵۲ تاسیس شده است. متراژ و مساحت این هتل ۲۴ هزار مترمربع بوده و ساختمانی با ۲۰ اتاق است. هتل جهانگردی زاهدان دارای اتاق‌های دو تخته، کومه‌های دو تخته، اتاق سه تخته و ویلای دو خوابه برای چهار نفر است.

از امکانات ویلاهای این هتل می‌توان به میز آرایش، مینی بار با هزینه، کتری برقی، جالباسی، آباژور، سشوار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان و حمام اشاره کرد. همچنین باید بدانید که هتل جهانگردی زاهدان دارای اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو، فضای سبز، حوض آب، میز و صندلی، سالن کنفرانس، تالار عروسی، چایخانه سنتی، رستوران، نمازخانه، تاکسی سرویس و غیره است. شروع قیمت هتل جهانگردی زاهدان از شبی ۵۱۰,۰۰۰ تومان است.

هتل استقلال زاهدان

از دیگر هتل های زاهدان، هتل استقلال است. این هتل ۴ ستاره در میدان آزادی، جنب استانداری قرار گرفته و سال ساخت آن به ۱۳۷۷ بازمی‌گردد. البته هتل استقلال زاهدان در سال ۱۳۹۶ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. امروزه این هتل دارای ۸۰ فضای اقامتی برای پذیرایی از میهمانان است.

از جمله واحدهای اقامتی هتل استقلال زاهدان می‌توان به اتاق‌های یک تخته ۵ ساعته، اتاق‌های دو تخته ۵ ساعته، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و سوئیت برای دو نفر اشاره نمود. همچنین این هتل دارای کافه سنتی در محوطه، کافی شاپ در لابی هتل و رستوران در طبقه منفی یک با ظرفیت ۳۰۰ نفر است که انواع وعده‌های غذایی مانند صبحانه، ناهار و شام را ارائه می‌دهد.

امکانات عمومی هتل هم شامل فروشگاه و غرفه، دستگاه خودپرداز، آسانسور، نمازخانه، آرایشگاه مردانه، تاکسی سرویس، سالن همایش، کنفرانس، تالار عروسی، تخت سنتی، فضای سبز، فوتبال دستی، بیلیارد، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در اتاق‌ها است. ناگفته نماند هتل استقلال زاهدان دارای خدمات خوبی همچون پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، روم سرویس، پرینتر، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، لاندری، تبدیل ارز، خدمات بیدار باش، فکس، فتوکپی و... است. شروع قیمت برای هتل استقلال زاهدان از شبی ۸۹۰,۰۰۰ تومان است.

هتل آپارتمان ملل زاهدان

هتل آپارتمان ملل زاهدان در تقاطع خیابان آزادی و سعدی قرار گرفته است. این اقامتگاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در زاهدان است. یکی از مزایای رزرو هتل آپارتمان ملل، قیمت مناسبش نسبت به قیمت هتل های زاهدان است. باید بدانید این هتل آپارتمان در بهمن ماه ۱۳۹۶ تاسیس گردیده و در حال حاضر ۱۶ واحد اقامتی دارد.

از جمله این اتاق‌ها می‌توان به سوئیت یک خوابه برای یک نفر، سوئیت یک خوابه برای دو نفر، سوئیت یک خوابه برای سه نفر، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر، سوئیت یک خوابه برای ۵ نفر و سوئیت دو خوابه برای ۶ نفر با متراژ ۹۵ متر اشاره کرد. امکانات عمومی هتل آپارتمان ملل زاهدان نیز خوب به نظر می‌رسد که نظیر آنها صندوق امانات، لابی، آسانسور، نمازخانه، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۴۰ خودرو و خدماتی همچون اتاق چمدان، لاندری، روم سرویس، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق و فکس است. برای اقامت در هتل آپارتمان ملل زاهدان باید ۴۲۰,۰۰۰ تومان برای هر شب در نظر بگیرید.

هتل امین زاهدان

 اتاق 2 تخته هتل امین زاهدان

از دیگر هتل های زاهدان می‌توان به هتل امین اشاره کرد. قیمت این هتل نسبت به قیمت هتل در زاهدان بسیار مقرون به صرفه است. هتل امین زاهدان در میدان امام علی و ابتدای خیابان دانشگاه قرار گرفته و سال ساخت آن به ۱۳۷۲ بازمی‌گردد؛ ولی به منظور خدمات بهتر در سال ۱۳۹۷ بازسازی گردیده است.

این هتل امروزه دارای ۴۰ باب اتاق بوده که نظیر آنها اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین، اتاق دوتخته سنتی، اتاق سه تخته و سوئیت یک خوابه برای چهار نفر است. خدمات هتل هم شامل روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی و فکس است. برای یک شب اقامت در هتل امین زاهدان باید ۳۳۰،۰۰۰ تومان بپردازید.

 برای دیدن قیمت هتل های زاهدان و رزرو هتل های زاهدان می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این وبسایت مرجع خوبی برای رزرو انواع هتل در زاهدان است. از ویژگی‌های رزرو هتل با ایران هتل آنلاین دسترسی داشتن به تصاویر هتل های زاهدان و بررسی موقعیت مکانی آنها بر روی نقشه است. همچنین می‌توانید نظرات مسافران را در مورد هتل مورد نظرتان مطالعه نموده و انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار