کد خبر: ۱۰۶۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 30 August 2022

معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طرحی در دستور کار قرار دارد تا با فراهم کردن فضای الکترونیکی بین زندان‌ها و دفترخانه‌ها تنظیم اسناد مربوط به زندانیان بصورت الکترونیکی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید کشاورز در جریان سفر به لرستان و شرکت در شورای قضایی استان گفت: برای رفع مشکل اعزام زندانیان به دفاتر اسناد رسمی و بعبارتی برای حل مشکل رفت و امدی که بین زندان و دفاتر ثبت اسناد وجود دارد طرح الکترونیک تنظیم اسناد برای زندانیان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح به جای رفت و آمدهای فیزیکی ، فضایی الکترونیک ایجاد می شود تا بتوان امورات مربوط به تنظیم اسناد را انجام داد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به همراه معاونین صبح روز سه شنبه وارد خرم آباد شدند . هدف از این  سفر یک روزه ،  بررسی آخرین وضعیت اجرای حدنگاری در حوزه اراضی کشاورزی، شهری و بافت روستایی است که در شورای قضایی و شورای حفظ حقوق بین الملل بررسی خواهد شد.

همچنین بررسی آخرین اقدامات انجام شده در واحدهای ثبتی، جلسه با روسا، بازنشستگان و فعالان قرآنی و برگزاری شورای قضایی از دیگر برنامه های سفریک روزه بابایی به لرستان عنوان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار