کد خبر: ۱۰۶۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶ 04 September 2022

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت خودرو به صورت مسلحانه در سطح شهرستان سراوان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان با اشراف اطلاعاتی و کار ویژه پلیسی یک نفر تبعه افغانستانی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به 2 فقره سرقت خودرو با همدستی 6 نفر دیگر اعتراف که همدستان وی نیز در عملیات های جداگانه ای دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ها ماموران پلیس موفق به کشف یک دستگاه خودرو نیسان مسروقه،یک قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری و 39 عدد فشنگ جنگی شدند.

طاهری با اشاره به اینکه تحقیقات ماموران پلس آگاهی برای کشف سایر جرایم ارتکابی این باند ادامه دارد، خاطرنشان کرد:پلیس با افرادی که قصد ایجاد ناامنی در بین شهروندان را داشته باشند مطابق قانون به شدت برخورد خواهد کرد و اخلال گران بدانندکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هیچ کس حق ندارد حس نامنی را در بین مردم ترویج کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار