فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف راز قتل جوانی ۱۹ ساله با برنامه ریزی عملیاتی، پوشش امنیتی مناسب و دستگیری قاتل در کمتر از چهار ساعت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸ 04 September 2022

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ هادی افراسیابی گفت: ساعت ۲۰ و ۵۳ دقیقیه روز گذشته (جمعه) با اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، مبنی بر وقوع درگیری منجر به ضرب و جرح در یکی از محله های مسکونی خمین، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان خمین با حضور در محل حادثه و در بررسی های اولیه دریافتند، چهار مرد جوان با یکدیگر درگیر شده و اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کردند.

سرهنگ افراسیابی افزود: یکی از آنان قبل از حضور مأموران، از صحنه درگیری متواری شده و سه جوان مجروح از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: یکی از طرفین این نزاع خیابانی که جوانی ۱۹ ساله بود، جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، بلافاصله تحقیقات تخصصی و بررسی های لازم برای دستگیری عامل قتل جوان آغاز شد.

فرمانده انتظامی خمین اظهار داشت: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، پوشش امنیتی مناسب و با همکاری اداره جنایی پلیس آگاهی استان ، ‌قاتل که با محدود شدن عرصه، هیچ راهی برای خارج شدن از محدوده جغرافیایی شهرستان نداشت، سرانجام  در کمتر از چهار ساعت، خود را به پلیس معرفی کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی های اولیه پلیس، به بزه ارتکابی اعتراف کرد ،افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

واژگونی موتورسیکلت در دلیجان یک کشته و مجروح برجا گذاشت

رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار امام خمینی(ره) شهرستان دلیجان، یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

سرهنگ سید علی حسینی افزود : در پی اعلام گزارشی در ساعت  یک و ۵۰ دقیقه بامداد روز گذشته به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار امام خمینی دلیجان، بلافاصله تیم های انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی خاطر نشان کرد: با بررسی میدانی این حادثه مشخص شد که راکب موتور سیکلت و ترک نشین آن مجروح و از سوی نیروهای امدای به بیمارستان منتقل شده اند.
این مقام انتظامی افزود: راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده اندکی پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.


بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محلات کشف شد

فرمانده انتظامی محلات از کشف ۲ کیلو و ۵۵۰ گرم انواع مواد مخدراز منزل یک توزیع کننده مواد مخدر دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ عباس محمدرضایی بیان کرد: در پی اعلام خبری از سوی شهروندان مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر، از سوی فردی در شهرستان محلات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان محلات، پس از اطمینان از صحت خبر رسیده متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و ۲ کیلو و ۵۵۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با تاکید به اینکه پلیس در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر مصمم است، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد .

شهرستان های خمین و دلیجان و محلات در نوار جنوبی استان مرکزی واقع شدند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار