علیرضا منیری ابیانه مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران با صدور پیامی شهادت دکتر معصومی مدیرعامل نخبه و جوان هلدینگ برق و انرژی غدیر را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 30 October 2022

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران با صدور پیامی شهادت دکتر معصومی مدیرعامل نخبه و جوان هلدینگ برق و انرژی غدیر را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

خبر شهادت دکتر سید فرید الدین معصومی در حادثه تروریستی شیراز، علیرغم خسران علمی بر جامعه صنعتی کشور، سبب دمیده شدن خونی تازه در رگ‌های درخت تناور انقلابی شد که پیر خرابات آن فرمود بکشید ما را، ملت ما زنده‌تر می‌شود و چه نیکو تعبیری است که دکتر معصومی در غبار فتن و عقده‌گشایی‌های ضدانقلاب، مسیر و علم ولایت را به خوبی برافراشت.

 
سالها مجاهدت مخلصانه، تلاش‌های علمی و پایبندی به احکام شریعت  سرانجام معصومی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه و به روح مطهّر خود او تبریک و به خانواده معظم ساتا و هلدینگ غدیر تسلیت عرض میکنم. او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد علمی و صنعتی خصوصا در حوزه انرژی هزینه نمود و چه پایان خوشی بر ایشان و داغ بزرگی بر دل دوستان، خانواده و همکاران وی ماند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، انتقام از عاملان و آمران آن قطعی و محتوم است.

 اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت آن دانشمند جوان، برای خانواده محترم، دوستان و همکاران صبر و بقای سلامت آرزومندم.

علیرضا منیری ابیانه

مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار