اولین بار این نحوه لباس پوشیدن او در میزبانی از مهمانان خارجی سوژه شبکه های اجتماعی شد اما او گفت که به دلیل مشکل پاهای پرانتزی اش این لباس ها را می پوشد تا با گشادی شلوار انحنای پاهای او به چشم نیاید.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ 15 November 2022

علیرضا دبیر بار دیگر با تیپ جنجالی خود در سایت فدراسیون کشتی آفتابی شد. رئیس فدراسیون کشتی که طی چندماه اخیر درگیری های متعدد مدیریتی با معاونین وزارت ورزش بر سر بودجه فدراسیون داشته است، با شلوار معروف شش جیب و پهن در انظار رویت شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اولین بار این نحوه لباس پوشیدن او در میزبانی از مهمانان خارجی سوژه شبکه های اجتماعی شد اما او گفت که به دلیل مشکل پاهای پرانتزی اش این لباس ها را می پوشد تا با گشادی شلوار انحنای پاهای او به چشم نیاید.

صحبت های اخیر دبیر در مورد ممنوعیت واکنش کشتی‌گیران به وقایع اجتماعی ایران نیز موجب حملات زیادی به او شد. برخی در واکنش به مواضع اخیر رئیس فدراسیون کشتی، رد صلاحیت او در انتخابات شورای شهر و همچنین سکونت خانواده او در آمریکا را مطرح کرده اند و مسائلی که باعث رد صلاحیت او شده است را پیش کشیده اند. کاربری نوشته است که احتمالا دبیر با این مواضع و تیپ ها دنبال رفع مسائل سیاسی در مورد ردصلاحیت اش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار