حمله به حمید فرخ نژاد در رسانه اصولگرا بعد از مصاحبه با ایران اینترنشنال

در این مطلب آمده است:

آخرین شیرین کاری  حمیدفرخ‌نژاد گفتگو با یک شبکه تلویزیونی سعودی بود.حضور او در این رسانه موجی از انتقاد را از سوی ضدانقلاب روانه او کرد.شهرام همایون، مجری ضدانقلاب به‌رغم تمجید از هنر بازیگری او، گفت که نشستن او مقابل دوربین اینترنشنال باعث شد تا قهرمان ترک بردارد. همایون سپس با توصیه به اینکه «حرف می‌خواهید بزنید در یوتیوب بزنید و جایی نروید. چرا این مارک را روی پیشانی‌تان می‌زنید؟» کل ماجرا را مربوط به پول دانست: «این جهل سیاسی تا کجا؟ همه این‌ها به پول برمی‌گردد؛ به این می‌گویند مزدوری؛ مزد می‌گیرد و کار انجام می‌دهد. اصلاً به آرمان و وطن و این‌ها کاری ندارد. این قصه مزدوری است... بله آقای فرخ‌نژاد می‌دانم، هر مصاحبه‌ای ۱۵۰ پوند بألاخره یک رقمی ا‌ست در ماه...»

 

 

با این حساب و این رقم‌های بالا، دیگر جای تعجب نیست که فرخ‌نژاد در اینترنشنال وهابی‌ها از اینکه جایی تلویحاً به عمروعاص توهین کرده، عذرخواهی کند و اینکه عمروعاص را شخصیتی منفی می‌داند، تقصیر فضاسازی‌های نادرست در جمهوری اسلامی بداند!

 

کیوان عباسی، مدیر شبکه تلویزیونی من‌وتو هم در توئیتی نوشت: «یک سلبریتی معروف اول گفت با هیچ رسانه ایرانی مصاحبه نمی‌کنه بعد از کجا سر درآورد!» او رابطه خوبی با اینترنشنالی‌ها ندارد و پیش از این، در توئیتی این رسانه تروریستی را «سیمای ریاض» نامیده بود. همچنین در واکنش به خبر راه‌اندازی بخش فارسی‌زبان تلویزیون ترکیه (تی‌آرتی) نوشته بود: «رقابت سیمای ریاض با سیمای آنکارا برای هدایت افکار عمومی ایرانیان؛ گویا ترکیه هم قراره برای ایرانیان شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان دولتی راه بندازه. بیچاره مردم ایران.»