مهران رجبی ،هنرپیشه سینما و تلویزیون که پرکاری که این روزها به خاطر مواضعش و نیز کم‌رنگ شدن برخی هنرمندان مطرح دیگر به خاطر مواضعشان مورد توجه مخاطبان سینما و تلویزیون قرارگرفته است اخیر به عنوان داور جشنواره فیلم عمار در این مراسم حضور داشت. این تصویر از او در اختتامیه جشنواره عمار گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 14 January 2023

به گزارش همشهری آنلاین، اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» با حضور جمعی از هنرمندان حاضر در این رویداد در سینما فلسطین تهران برگزار شد.

سایت جشنواره عمار در شرح عملکرد و دایره فعالیت خود نوشته است :«سال ۸۹، در اولین سالگرد حماسه نهم دی، طبیعی بود که تلویزیون فیلم‌های با موضوع فتنه را نمایش دهد. اما این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل، تعدادی از فعالان فرهنگی، تصمیم گرفتند در حد توان خود، برای رساندن این فیلم‌ها به دست مردم تلاش کبه این ترتیب، اولین دوره جشنواره در حدود ۳۰ نقطه از شهرهایی مثل مشهد، جیرفت، تبریز، تهران و… به صورت مردمی برگزار شد و حدود ۱۹ اثر اکران شدند. با توجه به اینکه این حرکت، ادای تکلیفی به ندای «أین عمار» رهبری بود نام مبارک حضرت عمار به این جشنواره اطلاق شد.نند. آن‌ها با فعالان فرهنگی چند استان و شهرستان ارتباط گرفتند و درخواست کردند این فیلم‌ها را با هر امکاناتی که دارند در فضاهایی مثل مسجد، هیئت و… نمایش دهند.»

عکس | مهران رجبی اینجا هم بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار