کد خبر: ۱۰۹۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ 28 February 2023

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر تقویت تجهیزات مرزبانی در مرزهای شرق کشور گفت: مرزهای شرق ایران در آینده نزدیک با پهپاد رصد می‌شود و تجهیزات مدرن در راه سیستان و بلوچستان است.

سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان با مطلوب ارزیابی کردن امنیت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با رصد و حضور به موقع پلیس امروز امنیت در جای جای این منطقه برقرار است و نیروهای انتظامی به احدی اجازه خلل در امنیت مردم را نخواهند داد.

وی بیان کرد: امروز ما شاهد این هستیم که سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استانهای کشور با وجود تمام خباثت‌هایی است که دشمنان برای این استان داشتند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی در خط و دلسوز انقلاب هستند و همه این ادعا را در ۲۲ بهمن در این استان شاهد بودیم که مردم پا به میدان گذاشتند و از انقلاب خودشان دفاع و دشمنان را ناامید کردند.

وی تاکیدکرد: امروز به واسطه مسوولیت‌هایی که سردار محمد قنبری فرمانده سابق سیستان و بلوچستان داشتند، خدمت ایشان در این استان خاتمه یافت تا در پلیس آگاهی کشور در طرح مبارزه با سارقان مشغول به خدمت باشند و یکی از فرزندانی که در این استان سابقه حضور داشته را به فرمانده انتظامی معرفی کردیم که با همکاری مردم و همراهی مسوولان بتوانند در مأموریت خطیر خودشان قدم‌های مثبت و رو به جلویی را بردارند.

سردار رادان بیان کرد: اگر ماموریت‌های پلیس را در انواع خودش بخواهیم تعریف کنیم ۲ نوع خدمت برجسته است یک خدمت انتظامی و دوم خدمت اجتماعی است که ما خدمت اجتماعی را همراهی اجتماعی و برجسته تر می دانیم.

وی ادامه داد: خدمت اجتماعی به پیوست مردم حتماً برنامه فرهنگی خاص خودش را می‌خواهد که باز برگرفته از همراهی و همکاری مردم است؛ بدین ترتیب با استفاده از قلم، رسانه و استفاده از ظرفیت‌های مختلف هنر متعالی و با همکاری مردم تلاش خواهیم کرد که خدمت انتظامی خوبی را به مردم داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در برنامه ما و بر اساس همکاری و قولی که دولت دادند بنا داریم در استان‌های مورد هدف به ویژه سیستان و بلوچستان نهضت خانه سازمانی را راه بیندازیم که بیشتر کارکنان ما از خانه سازمانی بهره‌مند شوند که به معیشت آنان کمک شود.

وی تاکید کرد: حتما حامی همکارانی هستیم که نسبت به مأموریت خودشان تعصب دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند؛ امنیت نقطه‌ای است که با آن نمی‌توان شوخی کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار