کد خبر: ۱۰۹۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ 18 March 2023

به گزارش 9صبح، تمام برنامه ها خوب پیش رفت تا اینکه با اتفاقی عجیب همه شوکه شدند، عروس ماه عسلی را که با همسرش برنامه ریزی کرده بود به شکلی غیرقابل باور از دست داد.

 روزهای بعد نامزدی و ازدواج، عاشقانه ترین روزهای زندگی  هر زوجی محسوب می شود و هر کسی دوست دارد در این ایام، تمام توجه همسرش به او معطوف باشد برای همین ممکن است به هر بی توجهی واکنش نشان دهد. گاهی این بی توجهی خیلی بیشتر از یک بی توجهی ساده می شود و کار به جایی می کشد که در ماجرای این بخش می خوانید.

"کاترین" و نامزدش "تیم" که 5 سال از نامزدی شان میگذشت تصمیم گرفته بودند تا مراسم  ازدواج  خود را برگزار کرده و به یک ماه عسل رویایی بروند، سفری که ماههای در موردش صحبت کرده بودند. آنها پیش از برگزاری مراسم ازدواج، دوست داشتند تا برنامه ی ماه عسل خود را تعیین کنند برای همین با جستجو های پی در پی در  اینترنت  بالاخره هتل رویایی که دوست داشتند ایام ماه عسل در آنجا اقامت داشته باشند را پیدا کرده و برای مدت زمان مشخصی اتاقی در آن هتل رزرو کردند. یک هتل مجلل با امکاناتی عالی و شرایطی که آنها در رویاهای دونفره خود همیشه تصور میکردند

همه چیز خوب پیش میرفت تا اینکه یک ماه قبل از مراسم، اختلافی بین "کاترین" و "تیم" بوجود آمد. "کاترین" که دوست نداشت کسی از این اختلاف مطلع شود تصمیم گرفت توسط یکی از دوستانش مشکل را حل کند و برای همین از " لوسی " خواست تا با " تیم" صحبت کرده و او را متوجه  عشق  واقعی " کاترین " و بی اساس بودن دعوایشان بکند.

"لوسی" خیلی راحت پذیرفت و چندین جلسه با "تیم" قرار گذاشت تا برای حل این مشکل با او صحبت کند. بعد از یک هفته همه چیز به حالت قبلی بازگشت و "تیم" با "کاترین" تماس گرفت و به او گفت که همه چیز را فراموش کرده و مراسم برگزار خواهد شد.

"کاترین" حس می کرد که " تیم " همان مرد رویایی همیشگی نیست اما برای خراب نشدن روزهای خوب قبل عروسی سعی میکرد توجهی به این مسائل نکند و با او مثل همیشه مهربان باشد. مراسم برگزار شد و همه چیز به خوبی به پایان رسید اما فردای روز عروسی "تیم" به "کاترین" گفت که نمیتواند با او زندگی کند و قصد دارد از او جدا شود.

"کاترین" که شوکه شده بود فقط اشک می ریخت و "تیم" خیلی راحت بعد از پایان حرفهایش او را تنها گذاشت. خیلی زود خبر رسید که "تیم" با شخص دیگری به ماه عسل رفته و در واقع جای عروس خود را برای ماه عسل با خانم دیگری عوض کرده.

چند تن از دوستان " کاترین" برای دلداری دادن دورش جمع شدند و بعد از صحبت های بسیار بالاخره به او گفتند که کسی که جای او به ماه عسل رفته است "لوسی" است یعنی همان دوستی که تصمیم داشت مشکل "کاترین" و نامزدش را حل کند. همه چیز مشخص بود و دیگر حرفی برای گفتن باقی نبود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار