استاندار سیستان و بلوچستان:
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گزارشات عملکرد باید در کف میدان دیده شود، گفت: سال گذشته اتفاقات خوبی در استان رخ داد اما باید امسال چند برابر سال گذشته تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 28 March 2023

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی مدیران و کارگزاران دولت مردمی با رئیس جمهور ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با بهار قرآن اظهار داشت: سال گذشته با تمامی مشکلاتی که دشمنان ایجاد کردند با راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از آن عبور کردیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اراده الهی است، افزود: خوشبختانه در سال گذشته شاهد پیشرفت های خوبی در استان سیستان و بلوچستان بودیم.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ما به عنوان سرباز باید در میدان باشیم و فرمان رهبر معظم انقلاب را اجرا کنیم چرا که ایشان با پیش بینی حرکت دشمن این فرامین را صادر می‌کنند.
کرمی ادامه داد: وقتی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف به خصوص حوزه اقتصادی و فناوری را بررسی می کنیم می بینیم که ایشان چقدر دقیق و کارشناسانه راهنمایی می‌کنند.
وی بیان کرد: شعارها نباید فقط در سربرگ نامه ها بماند بلکه باید به آنها عمل کنیم تا شاهد پیشرفت روزافزون این منطقه باشیم.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: گزارشات باید در کف میدان دیده شود و ارزیابی مسئولان بر اساس این گزارشات میدانی انجام می شود.
کرمی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای پیشبرد کارها خاطرنشان‌کرد: همه دستگاه ها باید برنامه داشته باشند و بر اساس برنامه عمل کنند همچنین برنامه ریزی ها نیز باید اجرایی و عملیاتی شوند.
وی افزود: البته برنامه ها هم ارزیابی می شوند تا قابلیت اجرایی و عملیاتی شدن آن ها مشخص شود.
استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: کنترل تورم و رشد تولید فرمانی‌ است که باید با برنامه ریزی و تلاشی مضاعف در استان اجرایی شود.
وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه امنیت خوبی در استان برقرار است، تصریح کرد: البته افرادی می‌خواهند با کلمه ناامنی از سرمایه‌گذاری در این استان جلوگیری کنند که قطعا موفق نخواهند شد.
کرمی تصریح کرد: از فکر جوانان، دانشگاهیان و نخبگان باید در حوزه تجارت و اقتصاد استفاده شود. وی بیان کرد: باید اشتغال پایدار در استان سیستان و بلوچستان ایجاد شود و صرفا به ارائه آمار بسنده نشود.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه این استان ظرفیت های خوبی دارد و ما علاوه بر مرزهای آبی از مرزهای خاکی نیز بهره‌مندیم.
وی با اشاره به ظرفیت استان در حوزه کشاورزی تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید از توان مردم در این بخش استفاده کند.
کرمی با اشاره به نهادینه سازی فرهنگ کار و تلاش در استان ادامه داد: رسانه ها و در صدر آنها صدا و سیما باید در بحث فرهنگ سازی نقش آفرینی کنند.
​وی افزود: همه ما فرصت کوتاهی برای خدمت گزاری داریم بنابراین باید این فرصت را قدر بدانیم و تمام توان خود را برای آسایش مردم به کار بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار