کد خبر: ۲۲۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 14 May 2016
رضا نجفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از دامداران زاهدانی که شیر تولیدی خود را روزانه تحویل کارخانه بالدی این شهرستان می دادند به علت مشکل در خط تولید این کارخانه روز چهارشنبه و صبح پنجشنبه هفته گذشته دچار مشکل جذب شیر شدند.
وی ادامه داد: با بروز این مشکل جهاد کشاورزی استان با همکاری کارخانه شیر محتاج (دهکده) زاهدان و کارخانه لبنیات پگاه استان کرمان اقدام به خرید شیر تولیدی دامداران زاهدانی کرد به طوری که در روزهای یاد شده 20 تن شیر تولیدی به منظور حل مشکل دامداران منطقه و جلوگیری از کاهش قیمت شیر به کارخانه پگاه حمل شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: هم اینک مسوولان کارخانه لبنی بالدی زاهدان برای دریافت شیر تولیدی دامداران این شهرستان همچون روال گذشته اعلام آمادگی کرده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
عضو هیات مدیره شرکت تعاونی گاوداران زاهدان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: عده ای از دامداران این شهرستان روز چهارشنبه هفته گذشته و صبح پنجشنبه در تحویل شیر تولیدی به یکی از کارخانه ها این شهرستان دچار مشکل شدند.
صفر علی احمد اظهار داشت: دامداران برای رفع مشکل فروش محصول خود در روز پنجشنبه هفته گذشته حدود 2 تن شیر تولیدی خود را به صورت مستقیم به بازار مصرف عرضه کردند.
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی استان از ساعت 9 صبح پنجشنبه با تدابیر در نظر گرفته در این زمینه مشکل جذب شیر دامداران زاهدانی را مرتفع کرد.
وی با تکذیب برخی ادعاهای رسانه ها مبنی بر خراب شدن 10 تن شیر تولیدی دامداران زاهدانی در این مدت گفت: تنها حدود 500 کیلوگرم شیر دامداران این شهر در روزهای چهارشنبه و صبح پنجشنبه هفته گذشته فاسد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار