فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای مرزبانی در درگیری مسلحانه و عملیاتی موفقیت آمیز در مرزهای جنوبی این استان 2 قاچاقچی مسلح را به هلاکت رسانده و افزون بر 571 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.
کد خبر: ۲۹۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۳ 11 September 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی روز شنبه در این باره اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شده و با آمادگی لازم منطقه را زیر پوشش کامل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده کمین ماموران، به سمت مرزداران تیراندازی کردند که مأموران نیز مقتدرانه با آتش پرحجم خود موفق شدند 2 نفر از اشرار قاچاقچی را به هلاکت برسانند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران در این عملیات موفق به کشف 571 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک قبضه سلاح کلاش و توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا از قاچاقچیان شدند.
سردار حبیبی با تقدیر از رشادت مرزداران که در سخت ترین شرایط با انگیزه ایثار و از جان گذشتی خود مانع تحقق اهداف پلید قاچاقچیان مواد مخدر می شوند، اظهار داشت: مرزهای جنوب شرق کشور همانند گذشته با حضور مقتدرانه مرزداران برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن است و متجاوزان و قاچاقچیان باید بدانند مرزداران با هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران قاطعانه برخورد می کنند.
سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار