مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خاش گفت: 2 هزار و 650 دانش آموز نیازمند و محروم این شهرستان در انتظار کمکهای خیران هستند.
کد خبر: ۲۹۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 16 September 2016
منصور ایرندگانی روز جمعه به مناسبت آغاز جشن عاطفه ها بیان کرد: افزون بر 300 دانشجوی زیر پوشش از خدمات کمیته امداد شهرستان خاش بهره می برند.
وی اظهار داشت: پارسال افزون بر 680 میلیون ریال کمک برای تامین نیازهای دانش آموزان خاش جمع آوری شد که امیدواریم امسال با کمک خیران خدمات مطلوب تری به محرومان ارائه شود.
ایرندگانی افزود: افزون بر 15 هزار نفر از خدمات کمیته امداد در شهرستان خاش استفاده می کنند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی ره خاش ادامه داد: مرحله نخست آیین جشن عاطفه ها از دیروز آغاز شده و امروز نیز در آیین های نماز جمعه پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی فعال هستند و مرحله دوم دهم مهر در سطح مدارس و با مشارکت دانش آموزان اجرا می شود.
حجت الاسلام اکبر نیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش نیز از اقدامات کمیته امداد حضرت امام برای کمک به محرومان و نیازمندان قدردانی و بر ضرورت مشارکت اقشار جامعه برای تامین نیازهای مستمندان تاکید کرد.
علیرضا ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی ره نوک آباد خاش هم گفت: چهار هزار و 300 دانش آموز در این بخش نیازمند توجه خیران هستند.
وی اظهار داشت: باید زمینه ای فراهم شود که اقشار مختلف جامعه برای تامین نیازهای محرومان پیش قدم شوند و در راستای انجام امور خیر از دیگران سبقت بگیرند.
مهدی جمشیدزهی بخشدار نوک آباد نیز بیان کرد: مردم این بخش تاکنون مشارکت خوبی در امور خیر داشته اند و قطعا امسال نیز کمکهایشان قابل توجه خواهد بود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار