خبر فوری
یک فروند هواپیمای فوق سبک جایروپلن شناسایی عصر امروز/ دوشنبه/در مسیر سرباز- ایرانشهر نزدیکی ایرانشهر دچار سانحه شد.
کد خبر: ۳۱۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 10 October 2016
سانحه سقوط هواپیمای سپاه در مسیر ایرانشهر 
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان،یک فروند هواپیمای فوق سبک جایروپلن نیروی زمینی سپاه در بازگشت از ماموریت شناسایی در حوالی ایرانشهر دچار سانحه شد.
سرهنگ قاسم حسن‌زاده از فرماندهان قرارگاه قدس سپاه با تایید این خبر افزود این هواپیمای 2 نفره در مسیر بازگشت از ماموریت شناسایی خود بود که متاسفانه دچار حادثه شد و یکی ازبرادران پاسدار به نام  احمد مایلی  به درجه رفیع شهادت نایل آمد. 
قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با ماموریت حفظ امنیت این خطه مهم با توجه به فعالیت‌های اخیر گروهک‌های تروریستی مورد حمایت عربستان در ماه‌های اخیر فعالیت‌های گسترده شناسایی انجام می‌دهد.

خبر تکمیلی اول:(سه شنبه 20 مهر/ساعت 10:25) دقایقی پیش خلبان دوم این پرواز بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت رسید. احتمالا پیکر این شهید سپاه اسلام فردا و همزمان با روز عاشورا در زاهدان تشییع خواهد شد.

خبر تکمیلی دوم:(چهارشنبه21 مهر/ساعت14:00) آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید از میدان امام حسین(ع) تا گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) زاهدان با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار، فرماندار زاهدان، حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل، هیرمند، هامون، نیمروز و زهک در مجلس شورای اسلامی، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان، علما و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

سرهنگ قاسم حسن زاده اظهار داشت: هواپیمای 2 نفره فوق سبک جایروپلن سه روزپیش در مسیر بازگشت از ماموریت شناسایی خود دچار حادثه شد که یکی ازبرادران پاسدار به نام «احمد مایلی» به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پاسدار جعفری حجتی زخمی شد.

وی ادامه داد: مجروح حادثه بلافاصله به بیمارستان ایرانشهر منتقل شده بود اما صبح دیروز با وجود تلاش پزشکان براثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور علت این حادثه را نقص فنی این پرنده اعلام کرد. 


 
سانحه سقوط هواپیمای سپاه در مسیر ایرانشهر 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضااسدی بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
درود به دلاوران جان برکف سپاه پاسداران.همیشه در صحنه و استوار..روح روان آن شهید والا مقام شاد باد
فرج الله بانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
گامهای شیرمردان سپاه و نیروی انتظامی و بسیج در این خطه استوار باد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
هواپیماست یا هلکوپتر؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار