فرماندار زاهدان:
9 دی متعلق به تمامی ملت ایران است و نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود یا علیه طیف خاصی قلمداد شود چرا که این حماسه با حضور همه مردم بصیر و آگاه ایران خلق شده است.
کد خبر: ۳۵۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 28 December 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مجتبی خانجانی در پیامی به مناسبت سالروز حماسه مردمی 9 دی سال 1388 گفت تاریخ 38ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

وی افزود دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. گرچه در این عرصه دشمنان همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند اما در تمام این مراحل با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

خانجانی در ادامه بیان داشت 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

فرماندار زاهدان افزود اینجانب معتقد هستم 9 دی متعلق به تمامی ملت ایران است و نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود یا علیه طیف خاصی قلمداد شود چرا که این حماسه با حضور همه مردم بصیر و آگاه ایران خلق شده است.

وی در خاتمه پیام خود گفت مهم‌ترین درسی که ما می‌توانیم از 9 دی بگیریم تحقق سخن حضرت امام خمینی(ره) استکه فرمودند «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» لذا حضور مردم و حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه سبب شد تا این حماسه بزرگ در تاریخ ایران خلق شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار