معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد
معاون سیاسی و اجتماعی و سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سیستان و بلوچستان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان با محور بررسی برنامه عملیاتی حوزه جوانان در سال 96-95 بیان کرد: اولویت های مورد توجه مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر، حاشیه نشینی، طلاق و... در این برنامه لحاظ شده است.
کد خبر: ۳۵۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۷ 03 January 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچـستان علی اصغر جمشید نژاد گفت براساس پژوهش انجام شده از سوی وزارت کشور، سهم جمعیت جوان استان از کل جمعیت جوان کشور برابر 3/5درصد می باشد. وی افزود: سیستان و بلوچستان با 32/25درصد جمعیت جوان نسبت به جمعیت کل استان، رتبه 15 کشور را در سرشماری سال 90 به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار رتبه بیکاری استان در سال 93 را در بین استانهای کشور 17 درصد و 10/9درصد در سال 95 عنوان کرد. وی خواستار مشارکت و استفاده از توان کاربردی و علمی سمن ها در اجرای برنامه عملیاتی حوزه جوانان شد. معاون استاندار توجه به توانمندسازی جوانان و کسب مهارتهای آموزشی متناسب با نیاز بازار کار در جهت اشتغالزایی را مهم توصیف کرد.

در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اهم طرح ها و برنامه های عملیاتی حوزه جوانان در سال 96-95 را تشریح کرد. ثوری اظهار داشت: 21 دستگاه اجرایی و 30 تشکل و نهاد غیردولتی در حوزه های مختلف در اجرای این برنامه عملیاتی مشارکت دارند. وی میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این برنامه را 980 میلیون تومان بیان کرد و افزود: 300 هزار نفر تحت پوشش این برنامه قرار می گیرند.
 
همچنین در این جلسه کلیات برنامه عملیاتی حوزه جوانان استان مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار