کد خبر: ۳۵۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 10 January 2017
 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کالاهای مکشوفه قاچاق نظیر سیگار و لوازم آرایشی که ارزش صادرات ندارند باید در کمترین زمان امحا شوند.

به گزارش ایرنا، علی اصغر جمشید نژاد در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با عرض تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: شرکت پخش فرآورده های نفتی براساس ساز و کار های قانونی با جایگاه داران متخلف عرضه مواد سوختی که عرضه غیر متعارف دارند برخورد جدی داشته باشد.
وی تاکید کرد: تمرکز نظارت بر جایگاه های عرضه موادسوختی به ویژه جایگاههای با عرضه غیر متعارف، بیشتر شود.
وی افزود: اگر جایگاهی مقررات قانونی عرضه مواد سوختی را رعایت نکند مجوز آن باطل و به متقاضی واجد شرایط دیگری واگذار شود.
وی خاطر نشان کرد: توزیع کارت های آزاد بنزین باید در ساعات اداری انجام تا امکان نظارت بر این نوع کارتها به راحتی امکان پذیر باشد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه در برخی از شهرستان های استان عرضه بنزین غیر متعارف انجام می شود که نیاز است شرکت پخش فرآورده های نفتی نظارت بیشتری بر جایگاه های عرضه مواد سوختی داشته باشد.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: 25 میلیون لیتر بنزین در 9 ماهه امسال در سراوان مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 25 درصد رشد را نشان می دهد.
محمد شریف خالقی اظهار داشت: افزایش کارت های سوخت و قاچاق مواد سوختی در سراوان باعث افزایش میزان مصرف بنزین در این شهرستان شده است.
وی بیان کرد: براساس پایش صورت گرفته از ساعت 2 بامداد تا 5 صبح بیشترین میزان عرضه سوخت توسط جایگاه داران متخلف در سیستان و بلوچستان انجام شده است.
وی افزود: براساس پایش 18 ماهه 70 هزار کارت سوخت نفت سفید در سیستان و بلوچستان باطل شد که هیچ فردی تا کنون به این دلیل به شرکت پخش فرآورده های نفتی مراجعه نکرده است.
وی با اشاره به کالاهای کشف شده قاچاق خاطر نشان کرد: برخی از این کالاها به دلیل اینکه مدت طولانی در گمرک و سازمان اموال تملیکی نگهداری می شوند ارزش صادرات را ندارند و باید امحا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار