درگذشت ناگهانی آیت الله همه را غافلگیر کرد، مردی که داعیه دار وحدت شیعه و سنی بود، کسی که در ارتباط با عربستان سعودی آنقدر قوی بود که در سفر خود به آنجا ولیعهد با خودروی شخصی اش به استقبال وی رفت. و حال همه سوگوار این مصیبت هستند، شیعه و سنی.
کد خبر: ۳۵۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 10 January 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان امامان جمعه شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، فرمانداری خاش، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت، شورای اسلامی شهر و شهرداری مدیران و کارکنان ادارات و نهادها، بسیجیان، فرهنگیان و دانشگاهیان، جامعه ورزشکاران، اصناف و بازاریان، خانواده معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران و غیره درگذشت روحانی فداکار و مبارز، یار دیرین امام راحل ره و رهبری و از ستون های مستحکم نظام اسلامی" آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت بزرگ ایران تسلیت گفتند.

آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار سیستان وبلوچستان و مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل‌سنت زاهدان نیز در پیامهایی جداگانه ارتحال این عالم فقید و یار امام و رهبر را تسلیت گفتند.

در سوابق، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مجلس خبرگان رهبری، دومین رییس مجلس خبرگان رهبری، چهارمین رییس جمهور ایران، اولین رییس مجلس شورای اسلامی، رییس شورای عالی دفاع در زمان جنگ و جانشین فرماندهی کل قوا، به چشم می خورد.

آیت الله رفسنجانی، قبل از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ هم جزو مشهورترین مخالفان حکومت پهلوی بودند و از وی به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی، یاد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار