کد خبر: ۳۵۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 11 January 2017

نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن مخالفت با افزایش تعرفه های حوزه درمان در سال ۹۶، گفت: بیمه ها اکنون ورشکسته هستند و با افزایش تعرفه ها وضعیت از آنچه که هست بدتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، حسینعلی شهریاری ، درباره چگونگی افزایش تعرفه های حوزه سلامت، افزود: با توجه به اینکه بیمه ها منابع مالی کافی ندارد و در حال حاضر نیز حدود 8 تا 12 ماه به مراکز درمانی بدهکار هستند، با هرگونه افزایش تعرفه ای در حوزه درمان مخالف هستم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بیمارستان ها و پزشکان بیش از 8 ماه است که نتوانستند مطالباتشان را دریافت کنند بنابراین به نظر می رسد هر گونه افزایش در زمینه تعرفه های حوزه درمان ضرورتی ندارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: از سویی دیگر با فضایی که اکنون علیه جامعه پزشکی به راه افتاده به مصلحت نیست که در سال 96 تعرفه های حوزه درمان افزایش یابد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بیمه ها اکنون ورشکسته هستند و اگر قرار باشد باری مضاعف بر دوش آن ها قرار گیرد وضعیت از آنچه که هست بدتر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار