رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: خطبه‌های نماز جمعه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای مردم روحیه بخش بود.
کد خبر: ۳۵۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 12 January 2017

صبح امروز مراسم بزرگداشت سومین روز ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: ایمان و اعتقاد چندین ساله ایشان در راه خدا بسیار نمایان است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: رمز موفقیت مردان بزرگ ایمان و اعتقاد و راسخ به خداوند متعال است.

وی گفت: نسل جوان ما باید بدانند مردان بزرگ انقلاب چه دردهایی را در زمان انقلاب تحمل کرده‌اند، خدمات ارزشمند آنها قبل از پیروزی انقلاب و رهنمودهای داهیانه حضرت امام (ره) که اصول حکومت انقلاب را برای مردم تبیین می‌کردند بسیار ارزشمند است.

این مسؤول ادامه داد: بزرگی نظام جمهوری اسلامی مرهون خدمات و زحمات بزرگ مردان است، بعد از پیروزی انقلاب که عرصه عرصه خدمت شد ایشان تمام تلاش خود را برای سازندگی و خدمت به کار گرفتند.

وی گفت: خطبه‌های نماز جمعه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روحیه بخش به مردم بود، نباید برخی مسایل جزیی باعث شود زحمات بزرگ مردان انقلابی به فراموشی سپرده شود.

حمیدی بیان کرد: در فتنه 88 دشمن به دنبال جداسازی شخصیت‌ها از هم بود و تلاش می‌کردند بین بزرگان اختلاف بیاندازند اما شجاعت و بصیرت آیت‌الله هاشمی نقشه‌های آنها را آب کرد و ایشان ارادت خود را به رهبری نشان داد.

وی افزود: انتقادات به هاشمی این بود که در برخی مسایل شفاف حرف نزد آن مسائل مسائل اصولی نظام نبود، ایشان در دفاع از رهبری هیچگاه کوتاه نیامدند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: 95 درصد از وجود هاشمی برای انقلاب بوده است باید حفظ نام ایشان برای تداوم وحدت و اتحاد بیش از پیش تداوم داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار