کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تا اواسط هفته آینده ابتدا در نواحی جنوبی و سپس در نواحی مرکزی این استان رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.
کد خبر: ۳۵۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹ 13 January 2017

مرتضی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از امشب با نفوذ تدریجی موج ناپایدار و مرطوب به جو استان به تدریج شاهد افزایش ابر به ویژه در نیمه جنوبی استان خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از اواخر وقت تا اواسط هفته آینده ابتدا در نواحی جنوبی و سپس در نواحی مرکزی استان رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود روزهای جمعه و شنبه برخی نقاط جاری شدن رواناب داشته باشیم، در اواخر وقت روز شنبه با توجه به کاهش دما احتمالا بارش‌های خفیف و پراکنده برف و باران در برخی نقاط شمالی استان وجود دارد.

فرجی بیان کرد: طی این مدت درسطح استان وزش باد داشته، روز شنبه در شهرهای شمالی وزش باد سرد شمالی و در نیمه جنوبی وزش بادهای جنوب غربی قابل ملاحظه خواهد بود و در برخی ساعات گردوخاک و کاهش دید خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: کاهش 6 تا 8 درجه‌ای دمای هوا از امروز در شمال و با شدت کمتر از جمعه در نواحی جنوبی استان انتظار می‌رود.

وی بیان کرد: از اواخر وقت تا یک شنبه هفته آینده بر روی دریا وزش باد داشته و دریا مواج و متلاطم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار