معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: این شهرستان ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش های معدن، کشاورزی و گردشگری دارد.
کد خبر: ۳۶۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 17 January 2017
نبی بخش داوودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رفع موانع سرمایه گذاری و تلاش برای تشویق فعالان اقتصادی به سرمایه گذاری در این منطقه از جمله اقدامات انجام شده است.
وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه است، افزود: شهرستان ایرانشهر به عنوان یکی از مناطق مستعد دارای ظرفیت و توانمندی های خوب اقتصادی است و شرایط مناسبی برای جذب سرمایه گذار دارد.
وی گفت: ایجاد اشتغال دغدغه اصلی و اولویت دار این شهرستان است که در این رابطه از بخش خصوصی از هر گوشه کشور و جهان که باشد حمایت می کنیم.
فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر قرار گرفتن این شهرستان در کریدور شمال به جنوب استان، داشتن راه ارتباطی در مسیرهای چابهار، کرمان، بندرعباس و زاهدان و منابع آبی خوب را از جمله ظرفیت های این منطقه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی عنوان کرد.
وی گفت: همه مسئولان وظیفه دارند با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شرایط و بستر لازم را برای مشارکت و تشویق سرمایه گذاران به حضور در منطقه فراهم کنند.
داوودی اظهار داشت: با توجه به جوان بودن جمعیت ایرانشهر و آمار بالای نرخ بیکاری، نگاه و چشم انداز مسئولان نظام و دولت تدبیر و امید توسعه و رونق اقتصادی و فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان است.
وی افزود: هیچ گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات در قالب طرح های خوداشتغالی وجود ندارد. وی گفت: ما با تمام وجود از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ایرانشهر حمایت می کنیم. فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: انتظار می رود که فعالان اقتصادی بومی برای سرمایه گذاری پیش قدم شوند تا شاهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه باشیم.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار