کد خبر: ۳۶۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 20 January 2017
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تردیدی نیست که هیچ ستمگری بدون کیفر نمی ماند گفت: سرنوشت نافرجام صدام بار دیگر برای آل سعود تکرار می شود.

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: اسلام به عنوان دین کامل برای تمام موجودات عالم ارزش و جایگاه قائل شده پس چگونه برخی افراد با ادعای مسلمان بودن علیه کشورهای اسلامی دست به جنگ و خونریزی می زنند.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: آل سعود به عنوان مدعی پاسداری از حرمین شرفین با همدستی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در مدت 22 ماه جنگ نابرابر علیه مردم یمن، علاوه برکشتار بی رحمانه مردم بیگناه این دیار تمام زیر ساخت ها این کشور را نابود کرده است.
عضو خبرگان رهبری افزود: بر اساس اعلام دیدبان حقوق بشر دیگر نقطه ای در یمن برای هدف قرار گرفتن آل سعود باقی نمانده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز شرایط در یمن به قدری وخیم است که هر انسان آزاده ای را به تاسف وا می دارد.
امام جمعه زاهدان گفت: بر اساس اعلام پایگاه خبری یمن پست در جدیدترین آمار در این مدت حدود 2 هزار و 910 کودک در این کشور به شهادت رسیدند و افزون بر 16 هزار طفل نیز زخمی شدند.
آیت الله سلیمانی افزود: همچنین نماینده یونیسف در یمن نیز اعلام کرد 2 میلیون و 200 هزار کودک یمنی در بدترین شکل زندگی می کنند و سوء تغذیه آنان را در معرض مرگ قرار داده است.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: کشورهای غربی چشم بر روی جنایات عربستان بسته اند و بر اساس شواهد، آل سعود در این جنگ از بمب های خوشه ای علیه مردم یمن استفاده کرده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان ادامه داد: وزیر دفاع انگلیس در پالمان این کشور تاکید کرد که با رهبری آل سعود تعدادی از بمب های خوشه ای ساخت این کشور در یمن مورد استفاده قرار گرفته است.
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: این جنایات در حالی انجام می شود که غرب با سکوتش و فروش سلاح های ممنوع، آل سعود را به کشتار هر چه بیشتر مردم بی دفاع یمن تشویق می کند.
امام جمعه زاهدان افزود: همچنین سازمان ملل در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد 19 میلیون نفر از مردم یمن دچار قحطی شده اند و با مرگ دست و پنجه نرم می کند و نیازمند دریافت کمک هستند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین بر اساس اعلام این سازمان سه میلیون نفر از مردم این کشور در حالی آواره شده اند که هیچ جای مناسبی در اختیار ندارند.
امام جمعه زاهدان تاکید کرد: امروز در اتاق جنگ علیه یمن مستشاران آمریکایی و انگلیسی برای فروش سلاح و رژیم غاصب صهیونیستی برای به دست آوردن تنگه باب المندب یمن دست به دست هم داده اند به گونه ای که درآمد 20 میلیارد دلاری این کشورها از فروش سلاح به آل سعود کم درآمدی نیست.
آیت الله سلیمانی گفت: کشورهای مستشار خارجی برای به دست آوردن پول های نفتی آل سعود سلاح های ممنوع را در اختیار این کشور قرار می دهند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان با بیان اینکه اقدامات عربستان در یمن همانند جنایات رژیم غاصب صهیونیسم در غزه است تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرموده اند آل سعود با این اقدامات خود راه به جایی نخواهد برد.
وی با اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران گفت: ما نیز این فاجعه سنگین را به رهبر معظم انقلاب و آسیب دیدگان این حادثه تسلیت می گوییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار