تائید سخنان امام جمعه توسط امام جمعه با تکبیر الله اکبر
آقای نماینده ارشد دولت بس است گفتار درمانی ؛ گفتار درمانی را بزار کنار ، اقدام و عمل کن ؛ منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی پیش کش تان ، مرز را درست مدیریت کنید ؛ اگر بلد نیستی بودن شما در مقام استاندار مصداق منکر است و ما تو را نهی از منکـر می کنیم .... (تکبیر نماز گزاران )
کد خبر: ۳۶۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 28 January 2017
تابناک سیستان و بلوچستان  : نماز جمعه این هفته زابل اگر چه مانند هفته های گذشته مطالبه گرانه و صریح بود اما تفاوتش با گذشته دراین بود که همانگونه که پیش تر امام جمعه وعده داده بود ، خیلی صریح و شفاف تر از گذشته خطاب به دولتمردان کشور و بخصوص استاندار سیستان و بلوچستان بیان شد و مردم نیز با تکبیرهای پی در پی خود این سخنان را تائید و نشان دادند که آنچه در تریبون نماز جمعه بیان می شود سخن آنان است
 
به گزارش تابناک از زابل ، امام جمعه زابل در بخشی از سخنانش خطاب به دولتمردان گفت : در مورد مشکلات مردم سخنی با بعضی از مسئولین که خدّام مردم هستند ، داشته باشیم ؛ پای هر میز مسئولیتی حدود 70 شهید داده ایم ، هفتاد عزیز خونشان ریخت پای هر میز مسئولیتی ، لذا این میزها و تریبون ها خیلی سنگین و مهم است و بار این مسئولیت کمر شکن می باشد لذا مجبوریم تکرار سخن بکنیم خطاب به رئیس جمهور محترم که به سیستان دارالولایه توجه کنید  ؛ نمی گوییم توجه ویژه انجام بدهید ، اصلا ما می گوییم توجه نشده به سیستان ، چرا توجه نمی کنید ؟؟

 
شما استاندار هستید یا نماینده ارشد دولت در سواحل مکران ؟
به استاندار محترم در مورد رفع مشکلات هشدار می دهم  که اقدام جدی انجام دهند ، از آقای استاندار محترم سوال می کنیم ، آیا شما نماینده ارشد دولت در استان هستید یا نماینده ارشد دولت در سواحل مکران ؟ تکلیف خودت را روشن کن ...


فریاد زدیم که درد مرزنشینان را بشنو ، گفتید بازارچه مرزی را فعال می کنید ، رونق می دهید ، اما مشاهده کردیم که آنرا بستید ، کالا و اموال خیلی از مردم عزیز ما آنطرف مرز مانده است و دارد ضایع می شود و بیکار می شوند ، اما توجهی از شما و معاونین فرتوت تان نسبت به این بزرگواران انجام نشده است ، دارید چیکار می کنید ؟

 
تبادل سوخت به افغانستان دراختیار یک تاجر افغان

چرا قدرت تبادل سوخت را در کل سیستان به یک تاجر افغان داده اید  و هموطن خودتان را دارید ضعف می کنید؟؟
 

 

بازار را دریابید ، مردم دارند مهاجرت می کنند ، سیستان دارد از بین میرود ، چرا بعضی ها نمیشنوند ؟ اگر گوش شنوایی نیست یا درمان کنید یا بروید پی کارتان ... (تکبیر نماز گزاران )


 
اقای استاندار گفتار درمانی بس است
آقای نماینده ارشد دولت بس است گفتار درمانی ؛ گفتار درمانی را بزار کنار ، اقدام و عمل کن ؛ منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی پیش کش تان ، مرز را درست مدیریت کنید ؛ اگر بلد نیستی بودن شما در مقام استاندار مصداق منکر است و ما تو را نهی از منکـر می کنیم .... (تکبیر نماز گزاران )

 

به سیستانیان عزیز در هر کجای ایران و جهان ، و در هر منطقه ای که هستند سفارش و توصیه می کنیم که به سرزمین ابا و اجداد یتان توجه کنید و آنرا دریابید ، شما طلق به این منطقه دارید ، اینجا وطن شماست ، در هر کجای جهان که زندگی می کنید شما را بعنوان یک سیستانی می شناسند ، قسمتی از درآمد خودتان را در اینجا صرف کنید و کارگاه و کارخانه بسازید و نسبت به هم شهریان خودتان بی تفاوت نباشید .

 
سخنی با رسانه ها
سخنی هم با رسانه ها سیستان داریم : رسانه های عزیز متوجه باشند و قلم را برای رضای خدا بر روی کاغذ پیاده کنند.

 در فضای مجازی قلم بزنید برای رضای خدا ، دفع مشکلات ، برای حفظ تنگه ی احد که رهبر عزیزمان فرمودند : هر کجا هستید همان جا را کشور خودتان بدانید ؛ آباد کردن سیستان یعنی آباد کردن کل کشـور .

اتحاد داشته باشید ، عنوانین و تیترر سایت ها و فضای مجازی باید رفع مشکلات مردم باشد .
 

 از تفرقه پرهیز کنید که نسبت به این قلم و هنر همه شما و ما مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
مشکل این است که بعد از سالیان سال که دولت متوجه شده که از پتانسیل موجود در بلوچستان و سواحل مکران غافل شده و اکنون در صدد احیای آن است دردشان گرفته و تمام هم و غم ایشان در استان فقط رسیدگی به سیستان! است.
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
شما اظهار نکنی بهتره
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
جانم فدای حاج آقا کیخا، خدا حافظ و پشتیبانت، ای به واقع مرد رادمرد...
عابد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
سیستان مظلوم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
حرف دل همه مردم مظلو م سیستان. خدایا به داد ما برس...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار