حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی‎راد از اعطای مرخصی پایان حبس 13 زندانی خبر داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته با دادستان‏های شهرستان‌ها استان سیستان و بلوچستان و رئیس سازمان زندان‌ها به تعداد قابل توجهی از محکومین و مددجویان واجدالشرایط به مناسبت دهه فجر مرخصی اعطا خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶ 03 February 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از اعطای مرخصی پایان حبس 13 زندانی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر 13 زندانی تحت عنوان مرخصی پایان حبس آزاد شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با دادستان‏ها و رئیس سازمان زندان‌ها تعداد قابل توجهی از محکومین و مددجویان واجدالشرایط به مناسبت دهه فجر مرخصی اعطا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تقویت ارتباط عاطفی مددجو با خانواده و رسیدگی به مشکلات قضایی خود را از اهداف مهم اعطای این مرخصی ها ذکر کرد.

گفتنی است؛ بازدید 3 ساعته دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از زندان زابل به همراه دادستان‎های زابل، زهکو روسای دادگستری زابل، زهک و هیرمند در روز12 بهمن ماه سال جاری و همزمان با آغازین روز دهه مبارک فجر صورت گرفت که طی آن حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد ضمن بازدید از بندهای مختلف ندامتگاه و استماع مشکلات مددجویان به صورت چهره به چهره با محکومین و متهمین ملاقات و به بررسی خواسته‎های آنان پرداخت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
انشالله به مهدی هاشمی هم مرخصی بدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار