فرماندار شهرستان زهک در شمال سیستان و بلوچستان گفت: سه طرح اشتغالزایی با اعتبار معادل یک میلیارد و 200 میلیون ریال همزمان با سومین روز از دهه مبارکه فجر در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰ 03 February 2017
جمشید رخشانی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارگاه صنایع دستی با اعتبار 300 میلیون ریال در شهر زهک، کارگاه بلوک زنی با اعتبار 500 میلیون ریال و طرح پرورش مرغ محلی با اعتبار 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: 30 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 51 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در شهرستان زهک به بهره برداری می رسد.
وی افزود: به مناسبت سومین روز از دهه فجر مسئولان دستگاه های دولتی زهک در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای این شهرستان شرکت کردند.
وی خاطر نشان کرد: عملیات ساخت هنرستان 6 کلاسه کار و دانش در روستای محمد شاهکرم شهرستان زهک به مناسبت دومین روز گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
فرماندار زهک گفت: این ساختمان آموزشی 6 کلاسه با زیربنای 2 هزار و 58 مترمربع با اعتبار 44 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل ردیف اعتبارات عدالت آموزشی ساخته می شود.
سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار