راهپیمایی 22 بهمن با شکوهی خاص و با سیل خروشان مردم سیستان و بلوچستان لحظاتی قبل آغاز شد و بانگ "الله اکبر" در عید انقلاب در استان طنین انداز شد.
کد خبر: ۳۷۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 11 February 2017

از شهرهای مختلف استان گزارش حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی مخابره شده است.

راهپیمایی 22 بهمن امسال در بیش از 50 نقطه شهری و روستایی سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان زاهدان از میدان آزادی آغاز شده و شرکت‌ کنندگان با سر دادن شعارهای «الله اکبر» «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» نفرت خود را از ایادی استکبار اعلام کردند.

در راهپیمایی 22 بهمن امسال مردم شعیه و سنی استان در کنار هم و با مشت های گره کرده بار دیگر با آرمانهای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب بیعت دوباره بستند.

مردم سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگاران ایسنا، تاکید کردند که به هیچ عنوان اجازه دست درازی بیگانگان به انقلاب را نمی دهند.

مردم همچنین گفتند: کفار و مستکبران بدانند همانطور که ایران قدرت های جهانی را سر میز مذاکره کشاند و پیروز شد تا آخرین لحظه نیز از رهبری و دولت حمایت خواهند کرد.

در این راهپیمایی با شکوه حضور جوانان، نوجوانان، بانوان، دانشجویان و فرهنگیان، کارمندان و کارگران بیش از سایر اقشار نشان دهنده گستردگی دستاوردهای انقلاب و تعمیق آن در میان نسل های جدید بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار