نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بار دیگر اقتدار، وحدت و همدلی ملت ایران به رخ جهانیان و به ویژه یاوه گویی پوشالی سردمداران امریکا نشان داده شد.
کد خبر: ۳۷۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 11 February 2017

آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: هرگاه مردم و مسئولین کوچکترین غفلتی در اتحاد و وحدت کردند، دشمنان بنیان نظام را هدف گرفتند که باید در این زمینه آگاه و هوشیار بود.

امام جمعه زاهدان گفت: مردم سیستان و بلوچستان امروز با شرکت خود در راهپیمایی 22 بهمن، با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند و گامی محکم در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر داشتند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و وجود ولایت فقیه از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و موجب بیداری آزادی‌خواهان جهان شده است.

آیت الله سلیمانی اظهار کرد: 22 بهمن نتیجه خون‌ها و شکنجه‌های انقلابیون در زمان حکومت فاسد پهلوی بود.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه مردم به عنوان پشتوانه عظیم و سرمایه اصلی انقلاب همانگونه که در دوران پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و در برابر فشار تحریم ها سربلند بودند و پای این انقلاب و نظام ایستادند، امروز نیز با حضور در صحنه های انقلاب پایبندی خود را از آرمانهای انقلاب به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال جدا کردن مردم از آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند، اظهار داشت: بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام حمینی (ره) گفت: این انقلاب خواست خداوند متعال بود و هیچ قدرتی جز این نمی توانست ما را در برابر این همه مخالفت ها ، توطئه ها ، فتنه ها به پیروزی برساند.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به چهار دهه است که دشمن تلاش می کند تا انقلاب را از مسیر اصلی خارج کند اما وحدت و همدلی مردم و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران را مصون داشته و نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار