کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در زاهدان و دیگر نقاط نواحی مرکزی استان وزش باد شدید رخ می‌دهد و در پی آن برای محورهای مواصلاتی نواحی غربی استان گرد و خاک و کاهش دید انتظار می‌رود.
کد خبر: ۳۷۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 11 February 2017

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضع هوای سیستان و بلوچستان بر‌اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد آسمان استان در ساعات آینده صاف تا کمی ابری است و از فردا بعد از ظهر تا پایان هفته با توجه به عبور جریانات مرطوب افزایش ابر در استان خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: روز یکشنبه در ارتفاعات نواحی جنوبی و دوشنبه تا چهارشنبه در برخی نقاط نواحی شمالی و مرکزی استان شرایط برای رگبارهای پراکنده باران و گاهی رعد و برق  مهیا است.

وی ادامه داد: در این مدت به ویژه روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در زاهدان و دیگر نقاط نواحی مرکزی استان وزش باد شدید از سمت جنوب- جنوب غرب رخ می‌دهد و در پی آن برای محورهای مواصلاتی نواحی غربی استان گرد و خاک و کاهش دید انتظار می‌رود.

ملاشاهی گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب استان وزش باد روی دریا نسبتاً شدید است و دریا مواج پیش‌بینی می‌شود؛ بنابراین توصیه می‌شود شناورهای کوچک در این مدت از ورود به دریا خودداری کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار