رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد و نسبت به شرایط نامساعد جوی طی روزهای آینده هشدار داد.
کد خبر: ۳۷۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 11 February 2017

سرهنگ نادر رحمانی  با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: تصاویر و گزارش‌های دریافتی ما حاکی از بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل و مرکزی است و این شرایط در محورهای نقده به سردشت و پیرانشهر در آذربایجان غربی و همچنین محور راهجرد به سلفچگان نیز گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین در حال حاضر بارش باران در اکثر جاده‌های استان‌های گیلان و قم گزارش شده و بارش نزولات جوی در محورهای کاشان به قم، کاشان به نطنز در استان اصفهان و محورهای مواصلاتی غرب استان مازندران نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در محورهای هراز و فیروزکوه مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است، گفت: علاوه بر این موارد با توجه به اینکه روز گذشته به دلیل ریزش کوه، محور اندیمشک به خرم آباد در استان لرستان مسدود شده، تلاش برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد.

رحمانی در پایان با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه داشتن بارش در روزهای آینده خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه، انتظار بارندگی و بارش برف در محورهای کوهستانی و یخ‌زدگی سطح معابر در ساعات پایانی شب را داریم؛ از این رو لازم است تا مسافرانی که قصد سفر از مناطق کوهستانی را دارند، حتماً به تجهیزات زمستانی مجهز باشند و با باک پر، سفر کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار