ائمه جمعه شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تاکید کردند: ملت بصیر ایران با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و نظام را اثبات کردند.
کد خبر: ۳۷۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 11 February 2017

حجت‌الاسلام عظیم بامری در خطبه‌های نماز جمعه دلگان اظهار داشت: به دنبال مخالفت امام خمینی (ره) با حکومت شاهنشاهی، مردم ایران علیه رژیم پهلوی قیام کردند.

امام جمعه دلگان با اشاره به اینکه مردم پس از سال‌ها مبارزه رژیم وابسته به کشورهای مستکبر را سرنگون کردند، افزود: مردم در هر انقلابی یکی از ارکان اصلی و اساسی آن انقلاب محسوب می‌شوند و چنانچه مردم تمایلی به همراهی با انقلاب نداشتند، هیچ انقلابی رخ نمی‌داد و امام خمینی(ره) حضور مردم در صحنه را یکی از عوامل مهم موفقیت انقلاب اسلامی ایران دانسته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تداوم هر انقلاب به حضور مردم در صحنه و حمایت از آنها وابسته است، گفت: حضور و حمایت ملت بصیر ایران از انقلاب همواره برای دنیا اثبات شده و امروز ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به انقلاب و نظام را اثبات کردند.

بامری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر 3 رکن اصلی رهبری، مردم و ایمان شکل گرفته، تصریح کرد: اگر چه مردمی بودن در انقلاب‌های دیگر هم کمابیش دیده شده ولی در انقلاب اسلامی ایران نقش مردم برجسته‌تر بوده است.

حمایت همه جانبه از رهبری یک ضرورت است

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه‌های نماز جمعه سراوان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن، اظهار داشت: این انقلاب با هدف پیاده‌سازی احکام الهی و دستیابی به استقلال و اقتدار شکل گرفت و با شهادت نیروهای مومن به ثمر نشست.

امام جمعه سراوان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم سراوان در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم سراوان بار دیگر با اتحاد و همدلی در مقابل استکبار و دشمنان گام برداشتند.

وی از بین بردن ارزش‌های اسلامی و دینی را از اهداف دشمنان اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای حفظ وضعیت موجود شکل نگرفته و ما باید اهداف اسلامی خود را پیش ببریم.

دهقان با اشاره به اینکه در عرصه بین‌المللی نگاه همه سیاست‌مداران به رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: ما باید با حمایت همه جانبه از رهبری به اقتدار کشور بیفزاییم.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه ملت ایران نسبت به به دسیسه‌های دشمنان آگاه بوده و از دشمن‌شناسی خوبی برخوردارند، خاطرنشان کرد: کسانی که ادعای حقوق بشر می‌کنند امروز در دنیا بیشترین جنایات را مرتکب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ترامپ با لغو ویزا دشمنی خود را نسبت به مسلمانان نشان داد، گفت: استکبار در پی دشمنی و تضعیف مسلمانان است.

مردم با حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر رقم زدند

حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه در خطبه‌های نماز جمعه هیرمند، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن، اظهار داشت: رئیس جمهور جدید آمریکا شخصی تجمل‌گرا است که حرف‌های عجیب و غریبی را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بر زبان آورده است.

امام جمعه شهرستان هیرمند افزود: رئیس جمهور آمریکا فکر می‌کند که اداره یک کشور مانند ساخت و ساز یک ساختمان است. وی هیچ تجربه‌ای در حوزه سیاست ندارد. باید به آمریکا گفت که شما در افغانستان بهم ریخته و عراق جنگ‌زده نتوانستید کاری از پیش ببرید و فرار کردید؛ حال با چه پشتوانه‌ای ایران را تهدید می‌کنید؟

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی صبح امروز، تصریح کرد: باید از همه اقشار مردم شهرستان هیرمند تشکر کرد که حضور پررنگی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و حماسه‌ای دیگر در تقویم ملی ایران رقم زدند.

گزمه بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی امنیت خوبی در کشور تامین شده؛ امنیتی که در مرزهای ایران و فراتر از مرزها توسط انقلاب اسلامی محقق شده در دنیا بی‌نظیر است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار