فرمانده نیروی انتظامی گفت: به برکت خون شهدا، هدایت ها و رهبری های مقام معظم رهبری، وجود انسجام بین نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، دستگاه های امنیتی و مردم عزیز دشمنان و گروه های شرور جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارند.
کد خبر: ۳۷۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 12 February 2017
سردار حسین اشتری شنبه شب در حاشیه دیدار با خانواده شهید پرویز کیخایی در زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای انتظامی، مرزبانی، نظامی و امنیتی در مرزهای شرقی، جنوب شرق و شمال غرب مقتدرانه از خاک میهن اسلامی حفاظت می کنند و آمادگی این نیروها مانع از ورود هر گروه تکفیری و شرور و کسانی که قصد سلب آسایش مردم را دارند، شده است.
وی ادامه داد: اوضاع امنیتی شرق و جنوب شرق به ویژه استان سیستان و بلوچستان الحمدالله بسیار خوب است.
وی تصریح کرد: هیچ گونه تحرکی از سوی گروه های تروریستی و تکفیری در جوار مرزها برای ورود به خاک ایران انجام نشده و اگر جایی هم آمدند و حادثه ای پیش آمده سریع به آن سوی مرزها فرار کردند که ما در تعقیب آنان هستیم و کسانی هم که خسارتی وارد کردند سریعا شناسایی و دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: اوضاع امنیتی کشور ما بسیار مناسب است البته باید تجهیزات، نیروها و آموزش ها را ارتقا دهیم تا امنیت از این هم که هست بیشتر و بهتر شود.
فرمانده ناجا هدف از سفرش به شرق و جنوب شرق کشور را دیدار با فرماندهان و نیروهای انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان و عرض خدا قوت وخسته نباشید به آنان عنوان کرد.
سردار اشتری اظهار داشت: برای تامین امنیت مردم در سیستان و بلوچستان بسیار تلاش شده که قابل تقدیر است.
وی بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی، مرزها، پاسگاه ها، هنگ های مرزی و دیدار با سران طوایف و قبایل را از جمله برنامه های خود در سفر به سیستان و بلوچستان عنوان کرد.
وی بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم با این همدلی و وحدتی که بین مردم و نیروی انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان است بتوانیم به اهداف خودمان که تامین امنیت، آرامش و نظم در استان است برسیم که الحمدالله هر سال نسبت به سال گذشته امنیت آن ارتقا پیدا کرده است.
وی خاطر نشان کرد: فعالیت هایی که همکاران من در حوزه انتظامی و مرزبانی داشتند چشمگیر و قابل تقدیر است.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اقدامات خوب فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان سبب افزایش کشفیات و اقدامات پیشگیرانه و کاهش جرایم شده است.
سردار اشتری اظهار داشت: رویکرد اجتماعی محور جواب خوبی در سیستان و بلوچستان داده و در مرز هم با توجه به اینکه مرزبانان اصلی ما مردم ساکن در شهرها و روستاهای مرزی هستند ارتباط بسیار خوبی بین همکاران من و مردم وجود دارد.
وی ادامه داد: امیدواریم با تامین تجهیزات جدید و امکانات بیشتر بنیه دفاعی در مرز نسبت به دوره های گذشته افزایش پیدا کند.
وی افزود: بعضی از مسیرهایی که قبلا انسداد مرز صورت گرفته به دلیل مرور زمان نیاز به ترمیم دارد.
به گزارش ایرنا افتتاح مهمانسرای انتظامی سیستان و بلوچستان در ستاد فرماندهی، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از مرزهای استان و نشست با خبرنگاران در جکیگور از مهمترین برنامه های سفر سه روزه فرمانده نیروی انتظامی به سیستان و بلوچستان است.
همچنین ساختمان اداری رفاهی ثامن الائمه با اعتبار 32 میلیارد ریال با حضور فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی و فرماندهان انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار