معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر در پیامی از حضور با بصیرت و با اقتدار مردم ولایت مدار این شهرستان در راهپیمایی 22بهمن تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۷۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 12 February 2017
به گزارش ایرنا نبی بخش داوودی در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره سبز شهیدان گلگون کفن انقلاب و امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: بار دیگر با ارواح طیبه آنان پیمان می‌بندیم که جز در مسیر ارزش های الهی و آرمان های امام و شهدا قدم بر نداریم.
در این پیام آمده است: حضور عاشقانه و آگاهانه مردم مؤمن و شهید پرور دیار میزبانان ولایت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حاکی از عشق به انقلاب و اسلام و تجلی شعور هوشمندی و ولایت مداری و بازتاب عزم پایدار و پایمردی این امت نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است و بسی جای عزت و سربلندی است که خدمتگزار این مردم عزیز و مؤمن که ولی نعمتان ارزشمند ما هستند، باشیم.
این پیام می افزاید: برخود فرض می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور آگاهانه، هوشمندانه و باشکوه مردم شریف، علمای شیعه و سنی، به ویژه جوانان انقلابی، متدین، عاشق و بیدار سرزمین نخل و آفتاب در راهپیمایی گسترده و باشکوه جشن ملی 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب را ابراز داشته و از خدای منان سلامتی و سعادت بیش از پیش این مردم حماسه آفرین تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسالت نمایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار