کد خبر: ۳۷۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 12 February 2017

مسئول شیرمدارس استان سیستان وبلوچستان گفت: تا20 اسفند ماه و در مرحله اول توزیع شیر رایگان مدارس دانش آموزان 23نوبت شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

حسن سرگزی اظهار کرد: مرحله اول توزیع شیر رایگان مدارس که تا20 اسفند ادامه دارد 92میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در محله اول توزیع که تا 20 اسفندماه ادامه دارد 13میلیون شیر لیوانی استریل و 3میلیون و370 پاکت شیر پاستوریزه توزیع شده خاطرنشان کرد: تا پایان سال و شروع مرحله دوم که بعد از عید شروع می شود قرار است 16میلیون و 400هزار پاکت شیر بین 717هزار و 668دانش آموز توزیع می‌شود.

سرگزی عنوان کرد: دانش آموزان دختر و پسردوره ابتدایی - متوسطه دوره اول و دوم و کارکنان شاغل در این واحدهای آموزشی در تمام شهرستان های استان سیستان وبلوچستان جامعه هدفی هستند که شیر رایگان دریافت می کنند.

عسکری خاطرنشان کرد: در هر هفته 3 نوبت شیر در مدارس استان توزیع می شود که مسئولیت توزیع آن تا روی میز دانش آموز برعهده پیمانکار توزیع کارخانه شیر که با سازمان دانش آموزی استان قرارداد دارد است.

وی با اشاره براینکه شیرهای پاستوریزه در شهرستان زاهدان تولید می شوند تصریح کرد: شیرهای لیوانی استریل از اراک و خراسان رضوی برای توزیع بین دانش آموزان به استان وارد می شوند.

مسئول شیرمدارس استان سیستان وبلوچستانادامه داد: امسال 5هزار و 360واحد آموزشی مشمول دریافت شیر رایگان در سطح استان سیستان وبلوچستان بوده اند.

برچسب ها: شیر مدارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار