بزرگترین رویداد ورزشی ایران در ورزشگاه آزادی و در حضور 85 هزار تماشاگر آغاز شده است. استقلال و پرسپولیس در حالی که چهار مسابقه اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند مقابل هم صف آرایی کرده اند. هرچند فاصله امتیازی بعیدی بین دو تیم در جدول لیگ برتر دیده می شود اما دو تیم از لحاظ آمادگی فاصله زیادی ندارند.
کد خبر: ۳۷۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 12 February 2017
علیرضا منصوریان برای این دیدار 11 بازیکن اصلی خود را مشخص کرد که بر این اساس سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، بهنام برزای، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی برای استقلال از ابتدا به میدان می‌روند.

برانکو ایوانکوویچ هم ترکیب تیمش را برای دیدار با استقلال براین اساس این ترکیب به میدان فرستاد؛ علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، رامین رضاییان، وحید امیری و مهدی طارمی 

نیمکت نشینان استقلال 
یعقوب کریمی، جابر انصاری، فرشید باقری، سیدحسین حسینی، سیدمحسن کریمی، مجتبی حقدوست و سید مجید حسینی 

نیمکت نشین پرسپولیس 
ابوالفضل درویشوند، محسن ربیع‌خواه، حمیدرضا طاهرخانی،بوژیدار رادوشوویچ، شهاب کرمی، علی علیپور و سامان نریمان جهان

شرح گل ها
 
 استقلال صفر ـ پرسپولیس 1(دقیقه 5 ـ سروش رفیعی): یک و دو امیری با محسن مسلمان و پاس فوق‌العاده مسلمان به دهانه دروازه با تک ضربه سروش رفیعی به سرعت تبدیل به گل اول این مسابقه شد.
 
 استقلال 1 ـ پرسپولیس1(دقیقه 17 ـ فرشید اسماعیلی): هافبک آبی‌ها روی یک توپ برگشتی با شلیک سهمگین از پشت محوطه جریمه به شکلی تماشایی دروازه علیرضا بیرانوند را روی پاشنه چرخاند تا بازی با تساوی منجر شود.
 
استقلال 2 ـ پرسپولیس1(دقیقه 19 ـ علی قربانی): یک بار دیگر فرشید اسماعیلی با نفوذی از سمت راست دفاع پرسپولیس توپ را به صورت عرضی به روی دروازه پرسپولیس فرستاد علی قربانی با قطع توپ و ضربه سری تماشایی بازی را به سود استقلال کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار