«جاسوسان و عوامل ایران در آمریکا حضور دارند و خطری واقعی و فعلی برای آمریکا به حساب می آیند که باید به صورت قاطع و فوری با آن ها برخورد شود.»
کد خبر: ۳۷۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 13 February 2017

پایگاه آمریکایی "هافینگتون پست" (Huffington Post) با انتشار گزارشی تحت عنوان "جاسوسان و لابیگران جمهوری اسلامی در میان ما هستند؟" به فضاسازی علیه ایران پرداخته است.

در این گزارش می خوانیم:
«دستور اجرایی اخیر پرزیدنت ترامپ که ورود شهروندان هفت کشور به آمریکا را ممنوع می کرد، بحث و جنجال های زیادی را در میان اقشار مختلف جامعه آمریکا به دنبال داشت؛ از جمله اینکه چه کسانی امنیت ملی آمریکا را تهدید می کنند و چه کسانی تهدید برای امنیت ملی آمریکا نیستند.

اما شاید بتوان گفت دستور اجرایی پرزیدنت ترامپ، نوشدارو پس از مرگ سهراب است؛ برخی معتقدند هم اکنون اشخاصی در آمریکا حضور دارند که سخنان و اقدامات آن ها در دفاع از قدرت های خارجی، تهدیدی بزرگ برای آمریکا و متحدان ما است.

ایران یکی از کشورهایی که در دستور اجرایی پرزیدنت ترامپ از آن نام برده شده است و بزرگترین حامی تروریست ها در جهان است[!]

برخی معتقدند آنچه باید مورد توجه قرر گیرد، تهدید حلقه عاملان و لابیگران جمهوری اسلامی در آمریکا است؛ گروهی که مصمم هستند برای جلب رضایت جمهوری اسلامی که جیب آن ها را پر می کند، با چرب زبانی، سیاستگذاران آمریکایی را متقاعد سازند که سازش با ایران، برداشتن تحریم های سپاه پاسداران و برخورد آرام، تنها راه مهار ایران است؛ اما هر ناظر منصفی تایید می کند که مماشات با ایران جوابگو نبوده است.

همانطور که مایکل فلین نوشته است "هر روز شواهدی از جاسوسی ایرانیان در آمریکا می بینیم". برخی معتقدند که جاسوسان و عوامل ایران در تمامی بخش های حیاتی جامعه آمریکا به صورت غیر آشکار در حال فعالیت هستند.

جاسوسان و عوامل ایران در آمریکا حضور دارند و خطری واقعی و فعلی برای آمریکا به حساب می آیند که باید به صورت قاطع و فوری با آن ها برخورد شود.»

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار