کد خبر: ۳۷۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۸ 14 February 2017
مدیرعامل پایانه‌های مسافربری زاهدان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ میلیون مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل پایانه مسافری "انقلاب" زاهدان به مقاصد مختلف جا‌به‌جا شدند.

محمدامین براهویی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 میلیون مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل پایانه مسافری "انقلاب" زاهدان به مقاصد مختلف جابه‌جا شدند.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری زاهدان با بیان اینکه پایانه مسافربری "انقلاب" از سال 82 به عنوان به  تنها پایانه استاندارد در سطح شهرستان زاهدان آغاز به کار کرده است، افزود: این پایانه مجهز به امکاناتی از جمله جایگاه سوخت، انبار، کارواش، مرکز اطلاعات، راهنمای مسافر و ایستگاه پلیس است که در مجموع خدمات رفاهی قابل قبولی را به مسافران ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در این پایانه 24 شرکت مسافربری اتوبوس درون استانی و برون استانی فعالیت دارد، گفت: پایانه مسافربری انقلاب امکان جا‌به‌جایی مسافر به اقصی نقاط کشور را دارد.

براهویی  خاطرنشان کرد: در صورتی که بخش خصوصی نیز در این حوزه ورود کند، می‌توانیم خدمت‌رسانی به مسافران را توسعه بخشیم و پروژه‌های عمرانی بیشتری را در این بخش به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری زاهدان گفت: احداث پارک به مساحت 2640 مترمربع با اعتبار 600 میلیون ریال، اجرای فاز دوم نصب دوربین‌های مداربسته با اعتبار 250 میلیون ریال، کاشت بیش از 300 اصله نهال و چمن‌کاری 700 مترمربع از جمله مهمترین اقدامات این نهاد در سال جاری در سطح شهرستان زاهدان است.

وی با اشاره به اینکه  برخورد مناسب با مسافران نشان دهنده اصالت و میهمان‌وازی مردم استان است، افزود: اخلاق‌مداری و توجه به عزت و کرامت انسانی از جمله  اولویت‌های پایانه مسافربری انقلاب زاهدان در برخورد با مسافران است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار