کد خبر: ۳۷۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 14 February 2017

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در این آیین با اشاره به جانفشانی و پایمردی شهدای نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان گفت: جانفشانی، مظلومیت و قطعه قطعه شدن شهدای نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بر هیچ کس پوشیده نیست.
سردار حسین رحیمی افزود: بسیاری از شهدا سیستان وبلوچستان در اوج گمنامی جان خود را تقدیم کردند که نشان از لقمه حلال پدر و دامان پاک مادران این شهداست.
وی اظهارداشت: امروز ما با دشمنی می جنگیم که با آرامش و آسایش جامعه مخالف است به طوری که با ورود یک کیلوگرم موادمخدر یک زندگی را نابود و جوانی را سربار جامعه و مایه ننگ خانواده می کند.
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: در ۲ سال اخیر با تلاش نیروهای جان برکف انتظامی افرادی به دام افتادند که در ۳۰ سال گذشته در این استان جنایت می کردند و ده ها نفر از فرزندان این ملت را به شهادت رساندند.
وی تصریح کرد: این افراد به بهانه دین و قوم امنیت جامعه را به خطر می انداختند در حالی که از الفبای دینی اطلاعی نداشتند.
سردار رحیمی گفت: نیروی انتظامی بازوی مسلح نظام، سربازان بی ادعا و صدیق ولایت با تمام قوا در مقابل مخلان امنیت ایستاده و جان خود را تقدیم کیان ایران می کند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از ابتدای جنگ تاکنون بیش از ۱۳ هزار شهید برای آسایش مردم تقدیم کرده است اظهارداشت: امروز امنیت کشور به برکت خون شهدا برقرار و زمینه ساز قدرت برای مردان دیپلماسی در عرصه بین المللی شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۱۷ تروریست در ۱۱ ماه گذشته خبرداد و گفت: در این مدت بیش از ۱۱۰ تن مواد مخدر کشف شده است که در طول تاریخ بی سابقه است.
وی افزود: امروز نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و روستاها با برنامه ریزی، امکانات و توانمندی پلیسی و مرزبانی از حریم مردم، نظام، میهن و اسلام ناب با قوت و قدرت دفاع و حفاظت می کند.
امام جمعه زابل نیز در این آیین با تقدیر از برگزار کنندگان نخستین یادواره سرداران و ۲۵۰ شهید نیروی انتظامی منطقه سیستان اظهارداشت: شهدا الگو و عزت و شرف ما هستند زیرا ما را در دنیا عزتمند معرفی کردند.
حجت الاسلام علی اکبر کیخا افزود: فلسفه یادواره شهدا ثبت رهروان ولایت در طومار شهداست به طوری که این یادواره ها باعث شناخت عظمت و قداست شهدا می شود.
نخستین یادواره سرداران و ۲۵۰ شهید نیروی انتظامی شمال استان سیستان و بلوچستان امروز /سه شنبه/ با حضور جانشین عقیدتی سیاسی ناجا، معاون نیروی انتظامی ناجا، فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان، ائمه جمعه، فرمانداران، مسئولان، علما، روحانیون، معتمدان و اقشار مختلف جامعه منطقه سیستان در سرسرای پردیسان زابل برگزار شد.

ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار