استاندارسیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 110واحدنیمه فعال و تعطیل شده دراستان ظرف یک سال گذشته به عرصه تولید بازگشته اظهارداشت: در این مدت2500فرصت شغلی جدید برای مردم بومی فراهم شده است.
کد خبر: ۳۷۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 15 February 2017

علی اوسط هاشمی در حاشیه افتتاح کارخانه آریا پروفیل چابهار در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت:رویکرد دولت یازدهم خروج از رکود و بازگشت سرمایه های راکد به عرصه تولید است.

وی بابیان اینکه تاکنون 110واحد تولیدی نیمه فعال دراستان سیستان وبلوچستان به عرصه تولید بازگشتند گفت:هدف ما شناسایی واحد های نیمه فعال و اعطای تسهیلات به آن ها برای بازگشت به تولید با حداکثرظرفیت است.

استاندارسیستان وبلوچستان بااشاره به کارخانه آریا پروفیل چابهار اظهار امیدواری کرد: در آستانه روشن شدن مشعل گاز در استان وجود اینگونه واحد ها و دسترسی به امکانات موردنیاز برای لوله کشی خانه ها و منازل نقطه قوتی برای استان به شمار می رود.

هاشمی تاکید کرد: کارخانه هایی مثل آریاپروفیل باید با شرکت گاز استان تعامل سازنده داشته باشند تا نیازهای اولیه برای دسترسی همه مردم سیستان وبلوچستان به نعمت گازفراهم شود.

هم چنین مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان که کارخانه آریاپروفیل با مشارکت آن به بهره برداری رسیده با اشاره به ظرفیت 100هزارتنی این کارخانه گفت: فاز اول شرکت آریا پروفیل باهدف تولید لوله های گاز و آب شهری امروز به بهرداری رسید.

محمدرضاریگی ادامه داد: فاز اول این کارخانه امکان اشتغال زایی مستقیم برای 110نفرازجوانان بومی را درسه شیفت فراهم کرده است.

وی با اشاره به اعتبار170میلیارد ریالی برای احداث آن گفت:70میلیارد ریال مشارکت بانک و14میلیاردو900میلیون ریال سرمایه درگردش برای احداث این کارخانه در نظرگرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار