کد خبر: ۳۷۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 15 February 2017

جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: به برکت خون شهیدان، این ابرقدرت ها امروز در جهان قدرتی ندارند و هیمنه ی پوشالی آنها درهم شکسته شده است.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان حجت الاسلام بهشتی پورذر حاشیه برگزاری یادواره سرداران و 250 شهید شمال استان سیستان و بلوچستان که در شهرستان زابل برگزار شد، افزود: امروز به برکت اسلام و شهیدان وحشت در دل دشمنان و در بین مسلمانان یک امید شکل گرفته که حرکات ضد تکفیری در یمن، بحرین، عراق و سوریه بخشی از این خروش جهانی می باشد.

وی تصریح کرد: امروز با تشکیل دولت اسلامی ما شاهد هستیم که اختلافی بین برادان شیعه و اهل تسنن وجود ندارد و براداران اهل تسنن برای شهادت فاطمه زهرا (س) مجالس عزاداری بر پا می کنند .

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی تصریح کرد: علی رغم تلاش های دشمنان برای از بین بردن وحدت مسلمانان، امت واحده اسلامی شکل و در نتیجه تکفیری ها در سوریه و عراق شکست خوردند.

جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان در فضای مجازی و هدف قرار دادن ارزش های اسلامی گفت: ما میبینیم که جوانان ایران اسلامی همچون گذشته با قدرت پای ارزش های انقلاب و دین اسلام ایستاده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران روح نیروهای مسلح ما تغییر پیدا کرد و آموزش های قرآنی و اسلامی در این نیروها جاری شد و می بینیم 500 هزار حافظ قرآن در نیروی انتظامی حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین بهشتی خاطر نشان کرد: امروز دولت های غربی به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند در منطقه برنامه ای داشته باشند دون حضور جمهوری اسلامی ایران ضمانت اجرایی ندارد و این نشانه اقتدار کشور می باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار